• 0-24
    26%
  • 25-49
    16%
  • 200+
    16%
  • 50-74
    12%
  • 100-149
    10%
  • Det er ikke størrelsen det kommer an på...
    7%
  • 75-99
    6%
  • 150-199
    6%

Stemmer i alt: 2724

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#241 filmz-Bruce 19 år siden

#234 Deadwood tæller for 100! ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#242 stefsims 19 år siden

Lige under 400. Har ikke opdateret DVD-Profiler i lang tid.
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#243 filmz-melian 19 år siden

Ikke stor nok. Nej, jeg har ikke styr på det nøjagtige antal. Og så behøver vi vist ikke tvære mere i det.
If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is : infinite.
....
But why is the rum gone?!
Gravatar

#244 PredatorX 18 år siden

Jeg er opppe på 1143 stk nu...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#245 dyg 18 år siden

Skal vi snart se nye billeder af din samling? :) Tror stadigvæk jeg har de gamle liggende i min mailbox. Personligt runder jeg snart de 400.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#246 PredatorX 18 år siden

Jeps jeg kan tage nogle nye her i løbet af ugen (hvis jeg får taget mig sammen that is)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#247 filmz-jackjazz 18 år siden

Jeg har 903 film fordelt på:
317 RVT (optaget fra TV på videobånd).
170 OVT (originale videobånd).
416 DVD.

Jeg startede med at samle på DVD'er for cirka 2 år siden, men inden da samlede jeg på OVT'er og optog en del på videobånd (jeg boede et sted uden fællesantenne og købte derfor en parabol med filmkanal).

Jeg tæller generelt pr. film og ikke pr. udgivelse. Dog tæller Alien-boksen for 5 hos mig, nemlig de 4 film og DVD'en med bonusmateriale (BM).

En liste kan ses her:
Samlingen

Jeg bruger "Collectorz.com Movie Collector" til at holde styr på samlingen.

Billeder af samlingen kan ses her:
Fra det ene hjørne af arbejdsværelset
Fra det andet hjørne af arbejdsværelset
Nærbillede af første hylderække
Nærbillede af anden hylderække
Nærbillede af tredje hylderække

Min plan er at få lavet et egentligt film-lokale på et tidspunkt (evt. med projektor og det hele), og få opsat filmene sammen med plakater og diverse merchandise.

Mht. de mange diskussioner i den tråd, må jeg indrømme, at jeg lider en del af samlermani, og at det er grunden til mange af mine køb. Jeg har dog også en stor filminteresse. Jeg kan nævne nogle eksempler på køb for at illustrere:

Eks1: Jeg købte Matrix-boksen, selvom jeg vidste, at jeg ikke brød mig om 2. og 3. film - jeg har dog fået mere ud af filmene nu, efter at have set ekstramaterialet (specielt Animatrix).
Eks2: Jeg har købt alle mine Chaplin-film ud fra et oprigtigt ønske om at eje dem og kunne se dem igen og igen. Den mand er genial.
Eks3: Jeg købte Indiana Jones boksen selvom jeg havde dem alle på OVT (nu givet væk) udelukkende fordi jeg godt ville have de restaurerede versioner og ekstramaterialet og samtidig vide, at de ikke ville blive slidt op. Jeg mangler stadig at få gjort det samme med Godfather serien.
Eks4: Jeg havde oprindeligt optaget hele Friends-serien på RVT, men jeg købte boksen for at få den bedre kvalitet og ud fra et ønske om økonomisk at støtte et produkt, som jeg holder meget af.

N.B: Alien 3 holder da for hårdt, men 4'eren er rigtigt nok ikke meget værd...

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#248 DarkLight 18 år siden

Eks 1,3 og 4 kan jeg nikke samtyggende til. Tror som ikke du er så meget anderledes end alle os andre - normale - folk herinde :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#249 dyg 18 år siden

#247 - Nu formår jeg ikke lige at se din liste igennem, men hvordan behandler du serier i din liste? Tæller du dem som én eller som [antal afsnit] eller måske som [antal skiver]?

Synes det er mange gange nemmere bare at tælle antal udgivelser (jeg bruger DVDProfiler, så det er bare antal stregkoder).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#250 filmz-sparrowed 18 år siden

Har vist rundet de 600...Der kan stå 500 på min reol..og har stadig en kæmpe bunke i overskud.
Så er der et par stykker udlånt.
Alle er originale dvd'er.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village

Skriv ny kommentar: