• 0-24
    26%
  • 25-49
    16%
  • 200+
    16%
  • 50-74
    12%
  • 100-149
    10%
  • Det er ikke størrelsen det kommer an på...
    7%
  • 75-99
    6%
  • 150-199
    6%

Stemmer i alt: 2724

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Yoda 20 år siden

Hvis du tæller din posts sammen, så har du 100 stk. DVD C",)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#32 inflector 20 år siden

Er oppe på 191 udgivelser :)
Har samlet i cirka 2 år.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#33 The Insider 20 år siden

#12, min første DVD købte jeg i oktober 1999 (så kan I vil gætte hvilken), først et halvt år senere købte jeg nr. 2 og adskillige måneder senere nr. 3 og 4. Antallet af køb stiger eksponentielt. I slutningen af januar var jeg netop rundet 700.
War. War never changes.
Gravatar

#34 puffin 20 år siden

200 film fordelt på 128 udgivelser... og mange flere på vej :)
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
Gravatar

#35 filmz-urpheus 20 år siden

Der er lige nu ca. 40 dvd'er i min samling, men jeg regner da med at den bliver ekstremt udvidet, når jeg forhåbenligt snart for et job mere.
Gravatar

#36 filmz-Kedde 20 år siden

236 film i øjeblikket og fire i ordre. Samlet i 26 mdåneder. Der er desværre ikke råd til at købe så mange lige nu, da jeg har erhvervet mig en Alfa, der også kræver lidt udstyr... :-)
"Television is like the American toaster, you push the button and the same thing pops up everytime." (A.Hitchcock)
Gravatar

#37 filmz-yoshimura 20 år siden

196 udgivelser i følge DVD Profilers system, så når min Hero og min Ring Virus ankommer, er jeg et par skridt nærmere de 200 :-D
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#38 Corgan 20 år siden

Har omkring 110 film. Begyndte med at samle lige før jul sidste år.
Gravatar

#39 DarkLight 20 år siden

før jul sidste år? Er det ikke bare før jul? Eller er det jul forrige år? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#40 PredatorX 20 år siden

Ups sgu da... Jeg havde helt glemt hende cenobite chicken! Sorry man... Jeg troede lige jeg var rigtig smart dér.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: