• Flere gange om dagen
    36%
  • Ca. 1 gang om dagen
    33%
  • Flere gange om ugen
    19%
  • Ca. 1 gang om ugen
    5%
  • Et par gange om måneden
    3%
  • Mindre end 1 gang om måneden
    2%
  • Ca. 1 gang om måneden
    1%

Stemmer i alt: 2537

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 the_paki_don 12 år siden

Flere gange dagligt. Måske dagen kommer, hvor BN indrømmer, at Star Wars Prequels faktisk ikke var så gode? Wouldn't miss it! :)
Gravatar

#12 Ericmase 12 år siden

Flere gange om dagen og hele tiden!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#13 BN 12 år siden

the_paki_don (11) skrev:
Flere gange dagligt. Måske dagen kommer, hvor BN indrømmer, at Star Wars Prequels faktisk ikke var så gode? Wouldn't miss it! :)

Hahaha

Tak for denne morgens bedste smil. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#14 Babo84 12 år siden

the_paki_don (11) skrev:

Nu er den bedste filmkunst også udenfor BN's top 200 liste :)
Gravatar

#15 BN 12 år siden

Babo84 (14) skrev:
Nu er den bedste filmkunst også udenfor BN's top 200 liste :)

JannikAnd, er det dig?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#16 Babo84 12 år siden

BN (15) skrev:
JannikAnd, er det dig?

Nemlig ja. Vi har lige lavet en "face/OFF" :)

Gravatar

#17 De4_Kia 12 år siden

Selvom jeg får film nyheder fra mange andre steder, så er Filmz.dk stadigvæk det sted jeg besøger flere gange om dagen, da jeg er rigtig glad for Filmz.dk

Skal jeg sige noget kritiks, så er det at i nogle gange er lidt for langsomme med nyhederne, nogle gange bringer i nyheder, som jeg allerede har kendt til i flere dage.
Dog er det ikke noget jeg klager over, for jeg ved hvor hårdt et arbejde i lægger i siden, og at i gør jeres bedste.

Jeg vil derfor i stedet komme med en forslag: Gør mere reklame for jeres Facebook side. For det er vel jeres den her ikke: http://www.facebook.com/filmzdk
jeg synes nemlig ikke at kunne finde et link til den herinde. Så gør mere reklame for jeres Facebook side, og gør brugerne opmærksomme på, at de gerne må lægge nyheder op på jeres væg, både store og små. Ved at gøre det, så kommer endnu flere nyheder frem,
i får endnu flere besøg, og i kan tag de bedste og bringe dem her :)

Når det er sagt, så ved jeg godt at jeg selv kan skrive en nyhed herinde, men det er ikke lige frem noget jeg har tid til, og når jeg endelig har, så kan jeg se at andre allerede har indsendt dem, derfor vil jeg ikke spilde min ellers filmz.dk's tid på det :)

Når men tak for et rigtig godt site, håber i forsætter til evig tid ;)

Gravatar

#18 chandler75 12 år siden

# 17 Linket til Facebook-siden står ellers i bunden af 90 % af nyhederne her på siden :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#19 davenport 12 år siden

Jeg er her tit ikke mens jeg sover..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#20 wiseguy 12 år siden

Oftere end godt er...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!

Skriv ny kommentar: