• Flere gange om dagen
    36%
  • Ca. 1 gang om dagen
    33%
  • Flere gange om ugen
    19%
  • Ca. 1 gang om ugen
    5%
  • Et par gange om måneden
    3%
  • Mindre end 1 gang om måneden
    2%
  • Ca. 1 gang om måneden
    1%

Stemmer i alt: 2537

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 De4_Kia 12 år siden

chandler75 (18) skrev:
# 17 Linket til Facebook-siden står ellers i bunden af 90 % af nyhederne her på siden :)

Det kan godt være det bare er mig, men hvor ser du linket til jeres Facebook side i bunden af jeres nyhder? Det eneste jeg kan se er "Synes godt om" og "Send til Facebook".
Jeg ser intet link til jeres Facebook side. :)
Gravatar

#22 Broomie 12 år siden

Besøger siden et par gange om dagen, hovedsageligt grundet forummet samt Filmz-TV :)
Gravatar

#23 chandler75 12 år siden

# 21 Efter nyhedsteksten i nyhederne står der "FACEBOOK: Bliv ven med Filmz."
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#24 De4_Kia 12 år siden

#23 kan jeg godt se nu du siger det.
Må ærligt indrømme, at jeg aldrig har bemærket det, kan godt være jeg bare er et enestående tilfælde, men at dømme ud fra jeres 2707 Facebook fans, så kunne det godt tyde på, at folk ikke bemærker linket.

Måske i skal undersøge det.

Evt. lav en afstemning, hvor i spørg om folk er klar over de kan finde jer på Facebook. :)
Gravatar

#25 Kisbye 12 år siden

Flere gange dagligt i perioder.

Det er ikke for nyhedernes skyld. Syntes for det meste de er for ligegyldige. er ret ligeglad med hvor meget det koster at bygge dødsstjernen eller at den hollywood skuespiller nu skal spille med i den hollywood film.

Til gengæld, er forumet rigtig godt. Kender ikke andre fora på dansk, der er lige så aktivt. Det er ofte meget indspirende at læse hvad folk skriver der.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#26 chandler75 12 år siden

# 24 2707 FB-fans synes jeg nu ikke er så dårligt. Af danske filmsites er det vist kun Kino.dk, der har flere.

Vi har faktisk tidligere haft en poll, men det kunne da godt være, der skulle en på igen på et tidspunkt :) http://filmz.dk/forum/poll/er-du-fan-af-filmz-paa-...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#27 Riqon 12 år siden

Jeg besøger stort set aldrig siden og da slet ikke forummet.

(Det her er jo sådan en poll, hvor resultatet dikteres af omstændighederne: Selvfølgelig vil flere trykke "flere gange dagligt", for de er mere tilbøjelige til faktisk at se afstemningen, siden de kommer her så ofte.)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#28 HonoDelLoce 12 år siden

Jeg er på filmz hele tiden.. Har altid en tab i browseren åben på filmz.. Indrømmet, det svinger UTROLIGT meget hvor meget jeg skriver herinde - men der bliver kigget herind utroligt meget hver eneste dag :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#29 Kruse 12 år siden

Jeg er næsten også hele tiden på Filmz. Selv når der ikke er den store aktivitet i forummet, så kan jeg alligevel ikke lade være at tjekke forummet igen 2 min. efter for at se om der er kommet nye indlæg :)

Det er lige før at jeg bruger mere tid på Filmz end jeg bruger tid på ikke at være på Filmz :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#30 Kiksmann 12 år siden

Mit forbrug af filmz.dk er nedadgående, ikke fordi der er noget galt med indholdet eller brugerne. Tiden er bare sparsom lige nu.
Men hvad kan gøre mig irriteret er at man ikke gør noget ved loading tiden. Få ryddet op på jeres server, den trænger vist til det.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: