-
Flere gange om dagen36%
-
Ca. 1 gang om dagen33%
-
Flere gange om ugen19%
-
Ca. 1 gang om ugen5%
-
Et par gange om måneden3%
-
Mindre end 1 gang om måneden2%
-
Ca. 1 gang om måneden1%
Stemmer i alt: 2537
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 De4_Kia 12 år siden
Det kan godt være det bare er mig, men hvor ser du linket til jeres Facebook side i bunden af jeres nyhder? Det eneste jeg kan se er "Synes godt om" og "Send til Facebook".
Jeg ser intet link til jeres Facebook side. :)
#22 Broomie 12 år siden
#23 chandler75 12 år siden
#24 De4_Kia 12 år siden
Må ærligt indrømme, at jeg aldrig har bemærket det, kan godt være jeg bare er et enestående tilfælde, men at dømme ud fra jeres 2707 Facebook fans, så kunne det godt tyde på, at folk ikke bemærker linket.
Måske i skal undersøge det.
Evt. lav en afstemning, hvor i spørg om folk er klar over de kan finde jer på Facebook. :)
#25 Kisbye 12 år siden
Det er ikke for nyhedernes skyld. Syntes for det meste de er for ligegyldige. er ret ligeglad med hvor meget det koster at bygge dødsstjernen eller at den hollywood skuespiller nu skal spille med i den hollywood film.
Til gengæld, er forumet rigtig godt. Kender ikke andre fora på dansk, der er lige så aktivt. Det er ofte meget indspirende at læse hvad folk skriver der.
#26 chandler75 12 år siden
Vi har faktisk tidligere haft en poll, men det kunne da godt være, der skulle en på igen på et tidspunkt :) http://filmz.dk/forum/poll/er-du-fan-af-filmz-paa-...
#27 Riqon 12 år siden
(Det her er jo sådan en poll, hvor resultatet dikteres af omstændighederne: Selvfølgelig vil flere trykke "flere gange dagligt", for de er mere tilbøjelige til faktisk at se afstemningen, siden de kommer her så ofte.)
#28 HonoDelLoce 12 år siden
#29 Kruse 12 år siden
Det er lige før at jeg bruger mere tid på Filmz end jeg bruger tid på ikke at være på Filmz :D
#30 Kiksmann 12 år siden
Men hvad kan gøre mig irriteret er at man ikke gør noget ved loading tiden. Få ryddet op på jeres server, den trænger vist til det.