• 1-3 gange om måneden
    41%
  • 1-2 gange pr. kvartal
    37%
  • 1-3 gange om året
    15%
  • Mindst én gang om ugen
    5%
  • Aldrig
    2%

Stemmer i alt: 1182

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Zelle 20 år siden

1-3 gange om måneden for mig...

Min rekord er 4 gange på en dag, men det var 4 i træk om natten i samme bio ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#12 DarkLight 20 år siden

#11, ja almindelig marathon tæller self ikke :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

1 - 3 gange om måneden, men nu hvor familien er flyttet for en tid hjem til amerika, kommer det antal nok til at stige.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#14 filmz-Glory 20 år siden

1-3 gange om måneden.

Det der er virkelig frygteligt, er at der er 2, der har sagt ALDRIG!!! Hvordan kan man aldrig gå i biografen? Fuldstændig frygteligt!

Det her tæller sikkert heller ikke da det er dvd/vhs, men min rekord på det område er 14-15 på en uge....
"Jeg skælver for mit land, når jeg tænker på, at Gud er retfærdig."
Thomas Jefferson
Gravatar

#15 ks 20 år siden

1-2 gange per kvartal. Primært fordi dem jeg omgås ikke har den film interesse i samme størrelses orden som mig, desværre.
Gravatar

#16 dyg 20 år siden

#15 - Kender det alt for godt.. og min eneste rigtige film-ven flyttede til KBH for et par måneder siden. Det er lidt surt, men hvad, så bliver min dvd-samling prioriteret højere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17 HelmerJ 20 år siden

tja 1-3 gange om måneden, selv om det ofte sker vi kommer op på mere.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#18 dvjik 20 år siden

Ja den i Holstebro er ret dårlig. Men alligevel bliver det nok til en gang i måneden. Er det godt i Herning? Det har jeg hvertfald hørt.
Gravatar

#19 cyberzed 20 år siden

#18 Ja det er ikke fokus de får penge for...på Van Helsing var der semi blur på filmen :( men de fik da lidt oprejsning ved Troy
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#20 Captain Vallo 20 år siden

Mens min forlovede og jeg var filmanmeldere på lokalradioen blev det til 2-3 film om ugen (fri bif er skønt!), men nu bliver det kun til 1-3 gange om måneden... Give or take.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?

Skriv ny kommentar: