• 1-3 gange om måneden
    41%
  • 1-2 gange pr. kvartal
    37%
  • 1-3 gange om året
    15%
  • Mindst én gang om ugen
    5%
  • Aldrig
    2%

Stemmer i alt: 1182

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-silverscreen 20 år siden

1-3 gange om måneden - ville gerne mere, men jeg må tilstå at jeg synes biografkulturen i Danmark er stærkt nedadgående: Der snakkes højlydt under filmene, gnaskes slik og rasles med poser, slubrende sugerør - ja sågar lyden af SMS'er på folks mobiltelefoner. Alt dette gør, at jeg helst går i min gode, gamle, lokale bio: Reprisen i Holte - der er stadig lidt god, gammeldags biokultur tilbage...

#22 lagoni 20 år siden

1-2 gange pr. kvartal, alt efter økonomi, filmudvalg og om jeg kan finde nogen at gå med. Jeg er - som jeg vist har brokket mig over tidligere - begyndt at anse Svendborg for et cinematisk wasteland, befolket hovedsaligt af filmiske analfabeter... Flinke folk, dog.

Det lød vist en smule for arrogant, der skal være plads til alle uanset filmsmag o.l. :) Men det ville bare være rart med venner i nærheden med nogenlunde samme smag som mig...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#23 El vez 20 år siden

Premiere surprise er fast program hos mig, derudover bliver det vel til 1-2 film om måneden.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#24 filmz-general grevious 20 år siden

Jeg går ca.2 gange i biografen om ugen for at følge trop med film-verden. Jeg vil gerne gå i biografen mere, men kan jeg ikke, for jeg har ikke pengene. Men satser på næste år, der skal jeg mere i biografen.
<p><font face="Tahoma" color="#FF0000">The Dark side is best for Me</font></p>
Gravatar

#25 Lady Arwen 20 år siden

1-2 gange i kvartalet men det kommer jo an på om der er nogle gode film f.eks. Da Ringenes Herre var i biograferne så jeg den 3 gange så løber det jo hurtigt op hvis der også er andre gode film!! :-)
Doctor Who <3
Gravatar

#26 filmz-Plimmer 20 år siden

Jeg synes biografen i Herning gør det rigtigt godt, uhyrlige priser som alle andre steder, men gode faciliteter. Der er desværre ikke den samme hygge som der var i den gamle biograf. Den er helt klart bedre end Holstebro i mine øjne dog.

Jeg svarede 1-3 om måneden, det kommer helt an på hvilke film der bliver vist. Jeg tager ikke derind bare for at se et eller andet (kun hvis hende der spørger ser godt nok ud. :) ).
Famous last words: What duck?
Gravatar

#27 dvjik 20 år siden

Biografen i Herning er billigere end den i Holstebro. Man sparer Ca. 10 kr på fx. Day of Tomorrow.
Ok jeg skal køre lidt længere, men det går nok.
Gravatar

#28 dvjik 20 år siden

Øv jeg har så lige fundet ud af at det var en biograf i Vordingborg i stedet for.

På linket stod der ellers BioCity Herning.
Man sparer ingenting i Herning det er faktisk dyere. Nu troede jeg lige Bedre Biogrf for færre penge.
Gravatar

#29 Yoda 20 år siden

3-4 gange om måneden....afhængigt af udbuddet!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: