• En gang ca. hver anden måned
    28%
  • Et par gange om måneden
    22%
  • En gang om måneden
    19%
  • En gang hvert halve år
    17%
  • Næsten aldrig
    6%
  • En gang om året
    5%
  • Mindst en gang om ugen
    3%
  • En eller flere gange om ugen
    2%

Stemmer i alt: 1712

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 filmz-jonasgr 15 år siden

#43 Jeg synes nu at det er fint nok at der er undertekster på film. Det er ikke fordi jeg har problemer med engelsk, men nogle gange kan det være svært at høre hvad der bliver sagt og så er det rart at have teksterne at støtte sig til.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#52 the_paki_don 15 år siden

Jeg har så været i biografen omtrent 70 gange i indeværende år. Jeg var så også inde og voldse film til CPH:PIX, men der var det kun 47 film. Der er så over 20 film, jeg har set i næsten et halvt år, rent mainstream mæssigt. Så det blev til næsten en gang om ugen. Har kun set en enkelt film 2 gange i biffen i år og det var Star Trek! Lækker film!
Gravatar

#53 BN 15 år siden

#51:

Sådan har JEG det også, og dertil kommer at jeg ikke kender alle engelske eller amerikanske talemåder og ordsprog. Der kan også være hentydninger til personer og ting, som er en selvfølgelighed for en der er vokset op med den britiske, irske, skotske eller amerikanske kultur og historie, men som er fremmede for os danskere. Sommetider formår oversætterne at oversætte den slags på en måde, der både er rimeligt loyal overfor den oprindelige tanke og tilpasset danskernes tænkemåde ... selvom jeg må indrømme, at det i irriterende grad bryder en del af illusionen hvis der i popkulturel sammenhæng henvises til eksempelvis en dansk tv-studievært i stedet for en amerikansk! :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#54 xtooms 15 år siden

Jeg elsker at gå i biografen og har haft vip kort 7 år i træk til biozonen det vil sige at jeg går i biffen i en biocity biograf mindst 12 gange om året, men tror sku ikke jeg når det i år, syntes simplethen det er vanvittigt at gi 80 kr for at se en film, så vil jeg hellere vente til den kommer på dvd der kan de jo fås til 100 kr kort tid efter de udkommer. det hænger jo ikke sammen, det har aldrig været billigere at købe film, men at gå i biffen det skal bare koste en bondegård, syntes klart at de skal geninføre billigdag om mandagen, det var tider dengang :)

Film skal ses i biografen ( til maks 50 kr :)
Trust No 1
Gravatar

#55 kasper0204 15 år siden

Jeg var blandt andet tre gange i biografen i denne weekend - lørdag/søndag... Ja, jeg har et stort biografbehov ;o)
Gravatar

#56 enfilmnørd 15 år siden

er lidt misundelige på folk, der kan se film til 75-80 kr. Roskilde har kun én biograf, og nu er prisen blevet sat op til 90 kr.

Så er det godt man har månedskort til KBH, så man kan se lidt film alligevel, men det er stadig træls.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#57 Queequeg 15 år siden

#39 Cinemateket i København.
Gravatar

#58 fuskak 15 år siden

Når året er omme har jeg været i biffen 10 gange, hvis alle filmene holder deres respektive tidsplaner. Det er ihvertfald planen, indtil videre, med de film der vises i år.
If you aint first, you'r last.
Gravatar

#59 elwood 15 år siden

Jeg plejer nu altså og sidde i en biograf, det dælme svært og følge med, hvis man går i den.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#60 BN 15 år siden

#59:

Sådan er der så meget. Undrer du dig ikke også over, hvorfor man "sidder ned" om dagen, mens man "sidder OPPE" om natten?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: