-
En gang ca. hver anden måned28%
-
Et par gange om måneden22%
-
En gang om måneden19%
-
En gang hvert halve år17%
-
Næsten aldrig6%
-
En gang om året5%
-
Mindst en gang om ugen3%
-
En eller flere gange om ugen2%
Stemmer i alt: 1712
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 Michael Andersen 15 år siden
#42 Skeloboy 15 år siden
#43 Adagio 15 år siden
Fik også et par gratis biletter her sidst november, men valgte at give dem væk
Er ærligt talt ikke interesseret i biografen, er alt for mange ulemper:
1. Filmen har undertekster (fair enough når filmen er på underlige sprog, men ikke når det er en amerikansk film)
2. Filmen starter på bestemte tidspunkter, ikke når du trykker på play på remoten
3. Skal du noget midt i filmen må det enten vente til filmen er slut eller må du lige misse 5-10 min af filmen
4. Altid folk foran dig som er totalt høje og en person bagved som bliver ved med at snakke højt
5. Prisen er jo totalt hen i vejret. En enkelt billet og lidt og drikke, så er prisen over halvdelen af hvad det koster for en DVD (er man to personer i hustanden kan det på ingen måder betale sig)
6. Du kan kun se filmen en gang... med mindre du punger ud igen
7. Du er tvunget til at se 3 timers rekvalmer før filmen begynder
Så hellere vente til den kommer på DVD, så man kan se den i hjemmebio når man vil og som man vil
#44 tiany 15 år siden
Du skal da være taknemmelig for at vi ikke lever i et land der synkronisere deres film.
#45 cansi 15 år siden
Du har helt ret på alle de punkter.
#46 mr gaijin 15 år siden
Det er så omvendt et problem, hvis man er sammen med en flok idioter. Det sker heldigvis kun sjældent for mig.
#47 DarkLight 15 år siden
#48 Highland Park 15 år siden
Dette punkt er der heldigvis råd for. Man kan jo tømme blæren, inden man går ind i salen, og så ellers undlade at medbringe 2 liter cola. ;)
#49 Innocens 15 år siden
Ellers under jeg mig selv en tur i Imperial når de virkelig store blockbustere får premiere.
#50 myshkin 15 år siden
Jeg var inde og se Watchmen for ikke så lang tid siden i Cinemaxx og der var en der slog en ordentlig højlydt skid.. 2 gange. Fest og ballade.. :-|
- internet anonymous