• En gang ca. hver anden måned
    28%
  • Et par gange om måneden
    22%
  • En gang om måneden
    19%
  • En gang hvert halve år
    17%
  • Næsten aldrig
    6%
  • En gang om året
    5%
  • Mindst en gang om ugen
    3%
  • En eller flere gange om ugen
    2%

Stemmer i alt: 1712

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Michael Andersen 15 år siden

#40 Om sommeren er det i Svendborg, men i vinterperioden har jeg været med til det i Vejle og Århus. Plejer du at være med?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#42 Skeloboy 15 år siden

#41 - nope, slet ikke, var bare nysgerrig:)...arbejder ved Odense Film Festival, så har en meget lille del at gøre med Svendborg Filmdage...
Gravatar

#43 Adagio 15 år siden

Er 1½ år siden jeg sidst var i bio, fik nogle gratis biletter
Fik også et par gratis biletter her sidst november, men valgte at give dem væk

Er ærligt talt ikke interesseret i biografen, er alt for mange ulemper:
1. Filmen har undertekster (fair enough når filmen er på underlige sprog, men ikke når det er en amerikansk film)
2. Filmen starter på bestemte tidspunkter, ikke når du trykker på play på remoten
3. Skal du noget midt i filmen må det enten vente til filmen er slut eller må du lige misse 5-10 min af filmen
4. Altid folk foran dig som er totalt høje og en person bagved som bliver ved med at snakke højt
5. Prisen er jo totalt hen i vejret. En enkelt billet og lidt og drikke, så er prisen over halvdelen af hvad det koster for en DVD (er man to personer i hustanden kan det på ingen måder betale sig)
6. Du kan kun se filmen en gang... med mindre du punger ud igen
7. Du er tvunget til at se 3 timers rekvalmer før filmen begynder

Så hellere vente til den kommer på DVD, så man kan se den i hjemmebio når man vil og som man vil
Gravatar

#44 tiany 15 år siden

Adagio (43) skrev:
1. Filmen har undertekster (fair enough når filmen er på underlige sprog, men ikke når det er en amerikansk film)

Du skal da være taknemmelig for at vi ikke lever i et land der synkronisere deres film.
Valar morghulis
Gravatar

#45 cansi 15 år siden

# 43

Du har helt ret på alle de punkter.
Gravatar

#46 mr gaijin 15 år siden

Biograffilm har til gengæld en ekstra fordel i fællesskabsfølelsen. Mennesket er et flokdyr, og oplevelser bliver forstærket, når man er i flok. Det er lidt det samme som ved koncerter og ved fodboldkampe.

Det er så omvendt et problem, hvis man er sammen med en flok idioter. Det sker heldigvis kun sjældent for mig.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#47 DarkLight 15 år siden

Alt for lidt! Vil ikke afsted alene og kender ikke en sjæl på Sjælland. Og ser ved jeg ikke om Birkerød Bio er værd at råbe hurra for... :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#48 Highland Park 15 år siden

Adagio (43) skrev:
3. Skal du noget midt i filmen må det enten vente til filmen er slut eller må du lige misse 5-10 min af filmen

Dette punkt er der heldigvis råd for. Man kan jo tømme blæren, inden man går ind i salen, og så ellers undlade at medbringe 2 liter cola. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#49 Innocens 15 år siden

For et par år siden kørte Albertslund biograferne med et mandagstilbud, hvor man kunne komme i biffen for 35 kr. Det tilbud er desværre i dag steget til 70 kr, så nu bliver det højst et par gange om måneden.

Ellers under jeg mig selv en tur i Imperial når de virkelig store blockbustere får premiere.
Supra Societatem Nemo
Gravatar

#50 myshkin 15 år siden

Jeg var inde og se Watchmen for ikke så lang tid siden i Cinemaxx og der var en der slog en ordentlig højlydt skid.. 2 gange. Fest og ballade.. :-|
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous

Skriv ny kommentar: