• En eller flere gange hver halve år
    29%
  • Flere gange om måneden
    23%
  • En eller flere gange om året
    19%
  • Aldrig
    16%
  • Der går flere år imellem
    10%
  • Hver uge
    4%

Stemmer i alt: 1705

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Thomsen 12 år siden

Jeg køber gerne ind i "pakker" og bestiller en 5-6 titler ad gangen. Men efter det sidste B&N-udsalg, har jeg stort set ikke købt noget. Jeg har for mange BD'ere, som jeg ikke har fået set endnu, og så bliver meget af mit umiddelbare filmbehov nemt dækket af Netflix. Jeg har før brugt typisk 1000 kr+ om måneden på film, men jeg er ret sikker på, at det kommer til at falde nu.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#22 BN 12 år siden

Ikke ofte nok.

Og hyppigheden øges ikke just af, at de danske filmdistributører ikke kan finde ud af at udgive visse af mine yndlingsfilm med danske undertekster og/eller i 16/9-billedformat.

Og bedre bliver det heller ikke af, at T.P. Marked ikke længere eksisterer. Øv!

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#23 OxxY 12 år siden

Det svinger meget. Har smidt en del penge efter musik og bøger på det sidste og ikke så meget efter blurays, meeen det blir da til en håndfuld eller to om året. Syntes bare at filmene der har været i biffen de sidste par år har været af meget dalende kvalitet og ikke ligefrem noget man har haft lyst til at se flere gange.
Gravatar

#24 Riqon 12 år siden

Da jeg lige er gået fra en løn over til at skulle modtage SU (og ikke har fundet et deltidsjob til at supplere), så må jeg nok indrømme, der ikke bliver meget til overs til blu-rays. Satser på fine julegaver.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#25 Snaden 12 år siden

Riqon (24) skrev:
Da jeg lige er gået fra en løn over til at skulle modtage SU (og ikke har fundet et deltidsjob til at supplere), så må jeg nok indrømme, der ikke bliver meget til overs til blu-rays. Satser på fine julegaver.

Puha, den er hård! Det er noget af en omstilling, lige pludselig at gå fra job til SU. Jeg taler af egen erfaring hehe. :)
Gravatar

#26 Flemming Larsen 12 år siden

Køber 1-6 stk per uge. Dyr hobby.
Gravatar

#27 Lord Beef Jerky 12 år siden

I gennemsnit er det vel et par stykker om måneden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#28 wiseguy 12 år siden

Det svinger lidt, så jeg svarede et par gange om måneden – men både fruen og pigerne i receptionen (der modtager pakkerne på jobbet) synes jeg køber aaalt for mange film. Lige pt har jeg 16 titler (både film og serier) i pipeline fra Amazon fordelt ud over sept-okt
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#29 baden27 12 år siden

Jeg selv holder meget af, at se film. Og som nogle af jer siger, er det en meget dyr hobby, derfor søgte jeg ofte rundt på de forskellige online forhandler, for at finde det billigste sted, dette tager dog en krig, ind til jeg faldt over http://blurayfilm.dk, som efter en hurtig søgning, viser en hvilken forhandler der den billigste, det skide smart og lige til.
Gravatar

#30 Collateral 12 år siden

baden27 (29) skrev:
Jeg selv holder meget af, at se film. Og som nogle af jer siger, er det en meget dyr hobby, derfor søgte jeg ofte rundt på de forskellige online forhandler, for at finde det billigste sted, dette tager dog en krig, ind til jeg faldt over http://blurayfilm.dk, som efter en hurtig søgning, viser en hvilken forhandler der den billigste, det skide smart og lige til.

Bdlive.dk har samme funktionalitet men dækker også britiske udgivelser og har anmeldelser med videre. Når nu vi reklamerer ;P
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: