• En eller flere gange hver halve år
    29%
  • Flere gange om måneden
    23%
  • En eller flere gange om året
    19%
  • Aldrig
    16%
  • Der går flere år imellem
    10%
  • Hver uge
    4%

Stemmer i alt: 1705

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Tenebrae 12 år siden

Collateral (30) skrev:
Bdlive.dk har samme funktionalitet men dækker også britiske udgivelser og har anmeldelser med videre. Når nu vi reklamerer ;P

Der er også www.mcdvd.dk og www.hdpriser.dk :-)
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#32 Collateral 12 år siden

Tenebrae (31) skrev:
Der er også www.mcdvd.dk og www.hdpriser.dk :-)

Mcdvd har jeg med fordel brugt tidligere. Rigtig god side også.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#33 Mark M 12 år siden

før købte jeg rigtig mange BDs men nu køber jeg sjældent - har jo stort set de titler jeg vil have, dOG SKER DET at jeg lige ser en film jeg synes om og som jeg så vi have...

og måske nogle enkelte dvd'er som jeg skal have skiftet ud med BD (dog ikke olsen-banden ser lyserødt = olsen banden på sporet) ;)

http://www.blu-ray.com/community/collection.php?u=...
Gravatar

#34 frede5897 12 år siden

Lige for tiden er det omkring en gang om ugen... Det bliver det dog ikke ved med, efter som jeg snart ikke har flere penge...
Gravatar

#35 elitehater 12 år siden

1337x.org til det meste
Gravatar

#36 Sweetiebellefan 12 år siden

Hver uge.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#37 Salene 12 år siden

Den der nye HBO Channel amfg^^ Hold kæft et stunt. Utrolig hvordan man prøver få penge ud af folk.. De fleste ved sku da man kan hente alle nye Serier/Film på Extratorrent.com el. ligende i hdtv/blu-ray. Download vuze til hente og BS Player til afspild med BANKO. Spar jeres krudt.
Gravatar

#38 Thomsen 12 år siden

Salene (37) skrev:
Den der nye HBO Channel amfg^^ Hold kæft et stunt. Utrolig hvordan man prøver få penge ud af folk..

Ja, det er da godt nok også frækt, at de gerne vil have betaling for deres produkter.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#39 wigant 12 år siden

Salene (37) skrev:
Den der nye HBO Channel amfg^^ Hold kæft et stunt. Utrolig hvordan man prøver få penge ud af folk.. De fleste ved sku da man kan hente alle nye Serier/Film på Extratorrent.com el. ligende i hdtv/blu-ray. Download vuze til hente og BS Player til afspild med BANKO. Spar jeres krudt.

Ja, lad os alle gøre som dig. For hvis INGEN betaler for produkterne er der jo masser af penge at producere nye film og serier for.....eller?.....spade
Gravatar

#40 Richard Burton 12 år siden

Salene (37) skrev:

Idiot!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!

Skriv ny kommentar: