• Ved ikke - så ikke Oscar-showet
    45%
  • Ganske udmærket - men vil hellere se en anden næste år
    21%
  • Klarede sig rigtig godt
    17%
  • Faldt noget igennem
    9%
  • Bedre end Crystal - den bedste nogensinde!
    5%
  • Elendig!
    4%

Stemmer i alt: 1444

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 davenport 19 år siden

Det kunne være fedt, hvis det blev lavet uden en komiker. Jeg ville hellere se noget seriøst, i stedet for den der inforståede platte amerikanske humor, som man også ser i fx Letterman.
Lige stramme det lidt mere op..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12 filmz-sanjo 19 år siden

Nogen af jer der har set Live on broadway med Williams, det er humor der vil noget. Noget af det sjoveste jeg har set :).
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#13 filmz-sanjo 19 år siden

Letterman. Så vil det helt klart gå humor i lortet, han har den sygeste humor nogen gange, heh
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#14 wiseguy 19 år siden

Faldt noget igennem!!! som jeg skrev i en anden tråd, så var jeg vild med hans stand-up intro, men derefter faldt han jo fuldstændig i med tapetet!!!
Jeg savnede Billy og hans små sange, og hans små samtaler med publikum feks. Jack Nicholson.
Ud med Chris Rock og ind med evt. en helt ny vært - for gud skyl ikke Whoopi igen!!!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#15 JannikAnd 19 år siden

Jeg synes, han gjorde det rigtig godt. Især hans joke om Russell Crowes research til film, der foregår for tre uger siden, fik mig til at grine... :)
Gravatar

#16 filmz-bullseye 19 år siden

Egentligt ufatteligt at så mange ikke så showet! Men enig i at han klarede sig ganske fint, men jeg vil langt hellere se en anden til næste år!
Gravatar

#17 Herrguth 19 år siden

Jeg synes at selve Oscar-showet var kedeligt i år. Der skete INGENTING udover selve prisoverrækkelsen selvfølgelig. Billy Crystal udnyttede i det mindste scenen og lavede små sketches og Whoopi skiftede kostume hele aftenen så hun var i kostumer til næsten alle de nominerede film. Chris Rock var der bare, fordi der bare skulle være én eller anden.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at Whoopi kom tilbage. Hun gjorde det rigtig godt. Billy Crystal er også velkommen.
Ellers tror jeg at både Robin Williams eller Jim Carrey kunne gøre det rigtig godt...
Gravatar

#18 filmz-simpson 19 år siden

#13: Letterman har faktisk været vært til Oscar en gang, men skulle efter sigende (og eget udsagn) have været elendig.

Chris Rock lavede en god entré, men jeg vil hellere se en anden fremover.

Whoopi skal ikke tilbage - hun er bare ikke sjov. Crystal er dog ok, og Steve Martin lavede en glimrende debut for et par år tilbage. Robin Williams vil sikkert være ret god, men synes han tit går i selvsving og kører i et tempo hvor det er umuligt at følge med... måske er det bare mig som er langsom ;)

Jeg vil rigtig gerne se Jim Carrey gøre entré som Oscar-vært!
Gravatar

#19 elwood 19 år siden

hehe med hensyn til Robin så tror jeg bare du for langsom hehe, ajj det rigtige han køre i et høj tempo, men det jo også der jeg synes er så sejt ved ham, at han er så go til det.

Som andre har sagt Chris Rock lage fint ud i starten, men så forsvandt han sådan lidt, Billy C er still number 1, brød mig ikke så meget om Steve martin, han fortalte bla. en joke noget med russel crowe som sku blive kidnappet eller hvoen det var, der var noget med russel crowe på det tidspunkt, kan jeg huske og det kom steve martin ind på, kan han huske det vidst ikke blev modtaget så godt af folk.

Billy C derimod han lavede jo fis med de stjålne oscar's den gang det skete, kan huske han kom ind på scene med en pose med frugter og to oscar statuer i hehe det var ret skæg, eller sidste gang han var vært, hvor han satte sig på skødet af Clint Eastwood og sang for ham, det var så sjovt, og bare generelt hans intro'er er sjovere, når han bliver redigeret ind i de forskellige film.

Men tiltaget med Edna mode i år under showet synes jeg var sjovt fundet på, det skal de ha ros for.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#20 filmz-origo 19 år siden

Jeg synes Chris Rock plejer at få meget sjov, men han er mere velegnet til en MTV-prisoverrækkelse, da han der kan tillade sig at sige noget, som han ikke kunne til Oscar-showet.

Og så synes i øvrigt slet ikke at Rock skulle have været castet til Oscar-showet, da han slet ikke er i samme klasse som de nominerede.
Ignorance is blis...

Skriv ny kommentar: