-
Ved ikke - så ikke Oscar-showet45%
-
Ganske udmærket - men vil hellere se en anden næste år21%
-
Klarede sig rigtig godt17%
-
Faldt noget igennem9%
-
Bedre end Crystal - den bedste nogensinde!5%
-
Elendig!4%
Stemmer i alt: 1444
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 davenport 19 år siden
Lige stramme det lidt mere op..
#12 filmz-sanjo 19 år siden
#13 filmz-sanjo 19 år siden
Letterman. Så vil det helt klart gå humor i lortet, han har den sygeste humor nogen gange, heh
#14 wiseguy 19 år siden
Jeg savnede Billy og hans små sange, og hans små samtaler med publikum feks. Jack Nicholson.
Ud med Chris Rock og ind med evt. en helt ny vært - for gud skyl ikke Whoopi igen!!!
#15 JannikAnd 19 år siden
#16 filmz-bullseye 19 år siden
#17 Herrguth 19 år siden
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at Whoopi kom tilbage. Hun gjorde det rigtig godt. Billy Crystal er også velkommen.
Ellers tror jeg at både Robin Williams eller Jim Carrey kunne gøre det rigtig godt...
#18 filmz-simpson 19 år siden
Chris Rock lavede en god entré, men jeg vil hellere se en anden fremover.
Whoopi skal ikke tilbage - hun er bare ikke sjov. Crystal er dog ok, og Steve Martin lavede en glimrende debut for et par år tilbage. Robin Williams vil sikkert være ret god, men synes han tit går i selvsving og kører i et tempo hvor det er umuligt at følge med... måske er det bare mig som er langsom ;)
Jeg vil rigtig gerne se Jim Carrey gøre entré som Oscar-vært!
#19 elwood 19 år siden
hehe med hensyn til Robin så tror jeg bare du for langsom hehe, ajj det rigtige han køre i et høj tempo, men det jo også der jeg synes er så sejt ved ham, at han er så go til det.
Som andre har sagt Chris Rock lage fint ud i starten, men så forsvandt han sådan lidt, Billy C er still number 1, brød mig ikke så meget om Steve martin, han fortalte bla. en joke noget med russel crowe som sku blive kidnappet eller hvoen det var, der var noget med russel crowe på det tidspunkt, kan jeg huske og det kom steve martin ind på, kan han huske det vidst ikke blev modtaget så godt af folk.
Billy C derimod han lavede jo fis med de stjålne oscar's den gang det skete, kan huske han kom ind på scene med en pose med frugter og to oscar statuer i hehe det var ret skæg, eller sidste gang han var vært, hvor han satte sig på skødet af Clint Eastwood og sang for ham, det var så sjovt, og bare generelt hans intro'er er sjovere, når han bliver redigeret ind i de forskellige film.
Men tiltaget med Edna mode i år under showet synes jeg var sjovt fundet på, det skal de ha ros for.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#20 filmz-origo 19 år siden
Og så synes i øvrigt slet ikke at Rock skulle have været castet til Oscar-showet, da han slet ikke er i samme klasse som de nominerede.