-
Ved ikke - så ikke Oscar-showet45%
-
Ganske udmærket - men vil hellere se en anden næste år21%
-
Klarede sig rigtig godt17%
-
Faldt noget igennem9%
-
Bedre end Crystal - den bedste nogensinde!5%
-
Elendig!4%
Stemmer i alt: 1444
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 dyg 19 år siden
Det bedste i hele showet var nu Robin Williams, ham var jeg flad af grin over. Den mand er altså for sjov.
#2 chandler75 19 år siden
#3 Yoda 19 år siden
Ja, Williams var suveræn.
#4 ks 19 år siden
#5 Yoda 19 år siden
Ja, sådan stemte jeg også. Man vokser vel med opgaven, ik'?
#6 MuManden 19 år siden
#7 filmz-herskegut 19 år siden
Synes vi skulle have Williams på banden, eller måske Mike Meyers, tror at de kunne lave et MEGET bedre show :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#8 filmz-The Omen 19 år siden
Rock "mistede" simpelhen sit "flow", og showet blev alt for stille. Man manglede de fede replikker og jokes, som vi jo er blevet så meget vandt til de sidste mange år. Oscar-Showet er noget helt specielt, men blev en smule ødelagt for mig pga. Chris Rock. Jeg ville hellere se Jim Carrey, Robin Williams eller Will Farrel styre showet.
Men man kunne jo så trøste sig med, at næsten alle vinderne havde fortjent at vinde.
#9 coolflash 19 år siden
Idéen med, at de små priser skulle overrækkes blands publikumsrækkerne, var efter min mening underligt malplaceret. Desværre som forventet. Jeg håber ikke at de har tænkt sig at gentage stilen fra i år. Måske var det sundt at få prøvet det af i praksis, men men men. Og så vil jeg synge med i sangen om, at se Robin Williams som vært!! Den mand er jo fantastisk. Da han var på for scenen, sad jeg med et ønske om at han ville blive deroppe resten af showet :D
...og så ville jeg lige kaste et håndtegn ud til folk der var til Oscar-galla i BioCity Århus. Håber i ligesom jeg havde en hyggelig nat. Undertegnede skal ind og se Ray via 2 stk vundede fribilletter *rækker tunge* ,-)
#10 HelmerJ 19 år siden