• Jeg så ikke showet
    43%
  • Fantastisk - den bedste i årevis
    28%
  • Godt, men han er ikke nogen Billy Crystal
    20%
  • Nogenlunde, har set bedre
    6%
  • Ringe, vil meget hellere se en anden
    2%
  • Usandsynligt ringe, den værste i årevis
    1%

Stemmer i alt: 1441

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Frederik 15 år siden

Hugh Jackmans sang og Ben Stiller's Joaquin-imitation var herlige :).
Gravatar

#12 Kruse 15 år siden

Udfra sammendraget af Oscar-showet virkede han som en rigtig god vært. Så nu findes der 3 gode valg af vært til Oscar-showet. Jackman, Crystal og Stewart!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13 inflector 15 år siden

#9 De optrædder faktisk sammen i et afsnit af 30 rock.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#14 Michael Andersen 15 år siden

Var Jackman vært? Jeg så ham i starten og så forsvandt han hurtigt igen. A little song, a little dance og så var han ellers super anonym resten af tiden.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#15 moulder666 15 år siden

Dr. Cox: [explaining he doesn't care it's JD's last week of residency] I suppose I could riff a list of things that I care as little about as our last week. Let's see... low carb diets, Michael Moore, the Republican National Convention, Kabbalah & all Kabbalah-related products, Hi-Def TV, the Bush daughters, wireless hotspots, the OC, the UN, recycling, getting Punk'd, Danny Gans, the Latin Grammys, the real Grammys, Jeff that Wiggle that sleeps too darn much, the Yankees payroll, all the red states, all the blue states, every hybrid car, every talk show, everything on the planet, everything in the solar system, everything, everything, everything, everything, everything, everything, every-everything that exists, past, present & future, in discovered and undiscovered dimensions!
[turns away, then turns back]
Dr. Cox: Oh, and Hugh Jackman.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#16 Åkepool 15 år siden

#15 - Ja, han har altid haft et horn i siden på Jackman.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#17 Slettet Bruger [3830214313] 15 år siden

But Hugh Jackman is Wolverine? How dare he?
Gravatar

#18 elwood 15 år siden

Det skal siges [url=

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19 Lady Arwen 15 år siden

Synes at han allerede fra starten slog tonen an til et godt show. Og synes han gjorde det vildt godt, og da jeg er lidt af en musicalfreak, synes jeg også, det var vildt fedt, at der var et par musicalnumre. :D
Doctor Who <3
Gravatar

#20 filmz-jonasgr 15 år siden

#9 Problemet er at jeg synes at han i sine seneste film prøver for meget på at være sjov. Det kommer ikke naturligt som f. eks. under oscaruddelingen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: