• Jeg så ikke showet
    43%
  • Fantastisk - den bedste i årevis
    28%
  • Godt, men han er ikke nogen Billy Crystal
    20%
  • Nogenlunde, har set bedre
    6%
  • Ringe, vil meget hellere se en anden
    2%
  • Usandsynligt ringe, den værste i årevis
    1%

Stemmer i alt: 1441

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Nexiz 15 år siden

Det var på alle måder et overlegent show i forhold til hvad man har set i rigtigt mange år synes jeg :D
Gravatar

#2 De4_Kia 15 år siden

Jeg så kun showet til Grisen havde været på, for så var jeg for træt og gik i seng, men ud fra det jeg nåede at se. der var det et fantastisk godt show. Hugh Jackman gjorte det fantastisk godt, han var kanon underholdende, og han lagde en stor kvalitet i sin rolle son vært. Jeg håber at de vælger ham som vært igen næste år. For det var fantastisk :)
Gravatar

#3 filmz-Kadann 15 år siden

"Godt, men han er ikke nogen Billy Crystal" blev det fra min side. :)

Selve showet var dog en del bedre end de sidste par år. Det klædte showet meget godt, at det var knapt så "svulstigt" som det plejer at være.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#4 elwood 15 år siden

Han er oppe på top 3 i hvertfald.

Tror min liste er

1. Billy Crystal
2. Hugh Jackman
3. Jon Stewart

Han var præcis som jeg havde håbet, og han var straks nede ved de norminerede og hilse på, ligesom Billy gør det.

Og så går jeg faktisk og håber på han kaster sig mere ud i musikalsk også en gang, fordi det klarede han satme også godt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 tiany 15 år siden

Jeg synes han gjorde det rigtig godt og det var det bedste show i årevis.

Men må indrømme at, efter Tina Fey og Steve Martin havde været på skærmen, tænkte jeg at de kunne have været et godt værtspar :)
Valar morghulis
Gravatar

#6 filmz-gofferoffer 15 år siden

Jackman var klart en værdig vært, men det var klart bedst i begyndelsen. Midtvejs begyndte han at blive ganske anonym, så de måtte for min skyld gerne afsætte mere tid til ham næste gang.

Så det blev "Godt, men han er ikke nogen Billy Crystal".

Til gengæld synes jeg også, showet var det bedste, jeg har set i lang tid. De fik virkelig udnyttet den scene til det fulde, og der var rigeligt med morsomme indslag. Det virkede heller ikke helt så sentimentalt, som det ofte plejer at blive - og det er endda på trods af Ledgers posthume pris.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#7 DarkLight 15 år siden

Jeg synes han gjorde det godt, MEN det andet song'n'dance nummer var bare for meget. Nu havde vi set åbningsnummeret, og det var godt. Så synes jeg ligesom han skulle komme videre. Men han har åbenbart ikke så meget andet at byde på :)

Jeg er helt enig i at scene-opbygningen var genial, og inddelingen af showet i segmenter var genial.

"Godt, men han er ikke nogen Billy Crystal".
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 Winniepooh 15 år siden

Jeg stemte fantastisk, den bedste i årevis. Han kommer op og ånder Billy Crystal i nakken.

Showet i sig selv var det bedste i flere år.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#9 elwood 15 år siden

Tina Fey og Steve Martin var herlige sammen, som jeg skrev i Oscar tråden, de måtte gerne lave noget sammen.

Hvis nu bare Steve Martin stoppede med de der pinlige roller i Pink panter, og istedet lavet en skarp satirisk film, damm jeg tror det ku blive godt, han har jo en fantastisk humor.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 Åkepool 15 år siden

#9 - Det dropper han nok ikke foreløbig. Læste et interview med ham fornylig og han er selv helt vild med de film og vil meget gerne lave en 3'er.
Fatte det hvem der kan, for de er så ringe.

Stemte "Godt, men han er ikke nogen Billy Crystal"

Iøvrgt var aftenens/nattens højdepunkt for mig, da Ben Stiller var på.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: