-
Jeg så ikke showet43%
-
Fantastisk - den bedste i årevis28%
-
Godt, men han er ikke nogen Billy Crystal20%
-
Nogenlunde, har set bedre6%
-
Ringe, vil meget hellere se en anden2%
-
Usandsynligt ringe, den værste i årevis1%
Stemmer i alt: 1441
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 Nexiz 15 år siden
#2 De4_Kia 15 år siden
#3 filmz-Kadann 15 år siden
Selve showet var dog en del bedre end de sidste par år. Det klædte showet meget godt, at det var knapt så "svulstigt" som det plejer at være.
#4 elwood 15 år siden
Tror min liste er
1. Billy Crystal
2. Hugh Jackman
3. Jon Stewart
Han var præcis som jeg havde håbet, og han var straks nede ved de norminerede og hilse på, ligesom Billy gør det.
Og så går jeg faktisk og håber på han kaster sig mere ud i musikalsk også en gang, fordi det klarede han satme også godt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 tiany 15 år siden
Men må indrømme at, efter Tina Fey og Steve Martin havde været på skærmen, tænkte jeg at de kunne have været et godt værtspar :)
#6 filmz-gofferoffer 15 år siden
Så det blev "Godt, men han er ikke nogen Billy Crystal".
Til gengæld synes jeg også, showet var det bedste, jeg har set i lang tid. De fik virkelig udnyttet den scene til det fulde, og der var rigeligt med morsomme indslag. Det virkede heller ikke helt så sentimentalt, som det ofte plejer at blive - og det er endda på trods af Ledgers posthume pris.
#7 DarkLight 15 år siden
Jeg er helt enig i at scene-opbygningen var genial, og inddelingen af showet i segmenter var genial.
"Godt, men han er ikke nogen Billy Crystal".
#8 Winniepooh 15 år siden
Showet i sig selv var det bedste i flere år.
#9 elwood 15 år siden
Tina Fey og Steve Martin var herlige sammen, som jeg skrev i Oscar tråden, de måtte gerne lave noget sammen.
Hvis nu bare Steve Martin stoppede med de der pinlige roller i Pink panter, og istedet lavet en skarp satirisk film, damm jeg tror det ku blive godt, han har jo en fantastisk humor.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 Åkepool 15 år siden
Fatte det hvem der kan, for de er så ringe.
Stemte "Godt, men han er ikke nogen Billy Crystal"
Iøvrgt var aftenens/nattens højdepunkt for mig, da Ben Stiller var på.