• Alm 4:3 TV - under 30"
    35%
  • 16:9 TV - over 30"
    27%
  • 16:9 TV - under 30"
    13%
  • Computer-skærmen
    12%
  • Alm 4:3 TV - over 30"
    4%
  • Projektor
    4%
  • Jeg ser ikke film (yeah right!)
    2%
  • Plasma TV
    2%
  • Bagprojektions-TV
    1%
  • LCD TV
    1%
  • Andre
    0%

Stemmer i alt: 1086

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-superfrez 21 år siden

32" Philips... Mmmm :D
Gravatar

#22 SpielbergFreak 21 år siden

#9 Hvad mener du med at du ikke er imponeret af 16:9, vil du ikke have lov at nyde filmen endnu mere ved at der ikke er sorte bjælker, i stedet for at kunne se søndags sporten i originalt format?

Ritualer: Bestiller altid fra Axel Music! Inden jeg pakker filmen ud, rydder jeg helt op på mit værelse, støvsuger, støver af o.s.v, mine nye film skal føle sig velkommen og trygge på en skinnende ren hylde. Når oprydning og rengøring er færdigt, pakker jeg filmen ud på mit sofabord, dernæst tjekker jeg coveret. Inden jeg sætter filmen i henter jeg den halvanden liter Coca Cola (Det kan også ske med Jolly) der har ligget i frydseren i en halv time. Så fyrer jeg op for anlægget og trækker mig væk fra virkeligeheden i 2 fantastiske timer.

Jeg har et Philips 32" widescreen tv, det er jeg meget tilfreds med. Har deuden Philips koplet 5.1 (DTS) hjemmebiograf.

I fremtiden vil jeg gerne have en kælder med projekter m/ 80" lærderet. Og et THX Ultra 2 anlæg med DTS ES Matrix understøttelse, og alt skal være fra Denon! MUMS
Gravatar

#23 filmz-loonie 21 år siden

#22 haha, kanon ritual, at filmen skal føle sig velkommen! Så er man vel en nørd (:

Jeg bruger Thomson 32", Dali højtalere og Denon forstærker. Det er rimelig fedt!

#24 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

#22 Jeg har det på samme måde; der må ikke være nogen elementer i nærheden af mig der kan fjerne opmærksomheden fra den film jeg skal byde velkommen.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#25 b e c h 21 år siden

#22 Hehe.. endelig en der var mere fanatisk end mig selv ;) - den med at gøre rent for filmen ka jeg ikk følge med på..

32" Panasonic, denon forstærker, Dali Højtalere.
Gravatar

#26 Zelle 21 år siden

#22 - Totalt bonus ritual.. Så er der sku da også altid rent ;D

Jeg bruger selv et 28" 16:9 TV
Men jeg (eller rettere min far) har også en projektor som jeg bruger nogle gange... Mmmm det er lækkert ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#27 filmz-Kadann 21 år siden

#22 -

Eftersom 16:9 jo ikke kan snuppe de helt brede filmformater, så vil der i mange tilfælde komme sorte bjælker på filmen alligevel.. og nu ser jeg ikke TV i det hele taget, så jeg bruger ikke mit TV til at se søndagssport på. ;)

Desuden er prisen en stor faktor, da 16:9 TV for det meste er dyrere end end et alm. 4:3 TV, så man kan få mere for pengene, hvis man køber et 4:3 TV.

Og sidst, men ikke mindst, vil jeg hellere vente med at ofre penge på et TV i bredformat, indtil plasmaskærme og lign. kommer ned i pris, så jeg kan få:

1. Et større og bedre billede
2. Slippe for TV-tuneren
3. Slutte min PC til, uden at få grå stær af at se på skærmen.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#28 SpielbergFreak 21 år siden

Det er rigtigt nok at de bredeste formater (f.eks 2.32:1) stadig vil være nogle smalle bjælker, men du for da stadig et større billed, men so mdu siger er de jo en del dyrere. Du har gjort din pointe klar, cool;-)
Gravatar

#29 Kalle Ferm 21 år siden

32 Thomson 16:9 100 Hz.
Et helt fantastisk dejligt fjernsyn.

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#30 filmz-Plimmer 21 år siden

Phillips 32" 100 hz..
Famous last words: What duck?

Skriv ny kommentar: