-
Alm 4:3 TV - under 30"35%
-
16:9 TV - over 30"27%
-
16:9 TV - under 30"13%
-
Computer-skærmen12%
-
Alm 4:3 TV - over 30"4%
-
Projektor4%
-
Jeg ser ikke film (yeah right!)2%
-
Plasma TV2%
-
Bagprojektions-TV1%
-
LCD TV1%
-
Andre0%
Stemmer i alt: 1086
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Kalle Ferm 21 år siden
Man skulle tro at her på Filmz burde folk da vide det. ;-)
Jeg har aldrig haft problemer med panoreringer med min 100 Hz fjernsyn. Men det var vist et problem med mange tidlige modeller.
Jakob
#32 filmz-Mira 21 år siden
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#33 Kalle Ferm 21 år siden
Jakob :-)
#34 Skobbolop 21 år siden
plejer altid at æde en hjemmelavet sandwich med miracle whip til filmen..mums..det er lækkert..
og så self. krybe under dynen..og så er det ekstera hyggeligt hvis det ligger en pige ved siden af.. (som ikke snakker under filmen that is)
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#35 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg vil da overvejet et 16:9 TV, hvis jeg f.eks. kan finde et 28" til samme pris, og i samme kvalitet, som jeg kan få et standard 28" til, når jeg skal have nyt TV.
Men hvis jeg skal betale 1-2000 kr. ekstra for det, så vil jeg hellere undvære, og så bruge de penge på noget andet, som f.eks. en ny centerhøjtaler, hvis jeg skal have min surround op igen.
#36 Patriarch 21 år siden
Det ER sådan en film skal ses... jeg har svært ved at se film hos en kammerat, når jeg tænker på hvordan den ser ud hos mig! :D
For mig svare 4:3 vs 16:9 til VHS vs DVD... eller Fullescreen vs Widescreen... no shit... der er ingen vej uden om hvis man har en stor DVD collection, og elsker at se film
#37 Sealer 21 år siden
Jeg vil godt undskyld for stave fejl her....;)
#38 filmz-Kadann 21 år siden
well.. et godt udgangspunkt, er at have diskanterne på dine højtalere ca. i højde med dine øre, når du sidder og ser film.
Afstanden osv. fra TV og hvor du sidder, kan være lidt tricky at sætte optimalt.. Men, jeg er sikker på at man kan finde en guide til det.
Jeg kigger lige om jeg kan finde noget.
#39 filmz-vassago 21 år siden
#40 SpielbergFreak 21 år siden
Ikke alle, det er vist kun nogle af de lidt dyrere.
Jeg fik engang demonstreret et Denon THX ultra 2 surround system, Man sætter sine ting op (fjernsyn, højtalere og sub) dernæst tager man den medfølgende sender, placere den i sofaen hvor man skal sidde, så trykker man på en knap og et halvt minut efter er din hjemmebiograf instillet perfekt! Så pakker man blot senderen væk igen. Den måler afstanden fra højtalerene til sofaen, og afstanden imellem højtalerene samt lydstyrken i forhold til hinanden. SMART!!!!!!!!