• Hot
    59%
  • Noget der sidder på en bil
    22%
  • Not
    19%

Stemmer i alt: 1014

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Funkymonkey 20 år siden

Jeg har lige set A Nightmare Before Christmas for første gang hvis det er en trøst, fantastisk smuk film.
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#12 Kalle Ferm 20 år siden

Jeg er godt nok heller ikke særlig vild med Fars Fede Juleferie. Men derudover rammer du plet med alle dine film. Nok især Sound of Music - det er jo en lille perle.

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#13 filmz-vassago 20 år siden

Okay, den er måske ikke så god igen, men jeg kan stadig grine af mange af scenerne, måske det er juleøllet fortjeneste.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#14 Kalle Ferm 20 år siden

Hvad betyder din quote egentlig Tommy?
Gravatar

#15 inflector 20 år siden

Die Hard 2 ser jeg altid den 23 december med hidsige tømmermænd, en sand juletradition for mig :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#16 filmz-Erroneus 20 år siden

Juleferien fra d. 19/12 plejer at få en i julehumør :D
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#17 coolflash 20 år siden

#11 - Heh, så den også for første gang her i tirsdags. Dejlig lille geni-perle...

Ang. julen: Husker tilbage på barndommens julehøjtider, hvor Julemanden stadig fandtes, nisserne lagde ting i julestrømperne og spiste den grød man satte frem til dem. BR-julekataloget var tværet ind i "den-ønsker-jeg-mig-krydser" og man glædede sig sindssygt til juleaften.

I dag (20 år gammel) synes disse minder at glide længere og længere væk. Julemanden er død, nisserne viste sig aldrig og det jeg ser mest frem til juleaften - er maden :S Det hænder da at julestemningen banker på. Det er bare så forbandet sjældent.

Men for at ære nostalgien (og maden), gav jeg julen et "hot".
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#18 Kalle Ferm 20 år siden

Der er stadig Disneys Juleshow. :-)

Jakob
Gravatar

#19 Captain Vallo 20 år siden

...og i år har de bare at vise filmatiseringen af Raymond Biggs Snemanden i Mens Vi Venter (igen)!
Ingen jul uden den.
Jeg vil sidde iført mit nattøj, med en klump i halsen, og nynne med på den dér sang.
Jeg elsker julen.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#20 filmz-nemesis 20 år siden

Julen er meget hot for mit vedkommende.
Jeg kommer fra en STOR familie, hvor vi næsten altid har holdt jul sammen. Det er dejligt hyggeligt, med en kæmpe julemiddag med det hele og der er flere mandelgaver, så folk sidder og graver i grøden for at finde mandlerne med ondt i maverne bagefter. :-)
#18 Disneys Juleshow er bare noget der SKAL ses, ellers er det ikke jul. Alt skal gerne være klargjort inden den 24. så har man hele dagen til at se jule udsendelser.
#19 Den er bare suveræn Snemanden. Der var også for nogle få år siden i mens vi venter en julefilm om nogle tøjdyr, der var en tøjtiger og en lille tøjmus, samt en masse andet legetøj. Jeg kan ikke huske hvad den hedder, men hvis nogen kan hjælpe vil jeg være meget taknemmelig.
Jeg elsker også julen.

PS: snart kommer nytårsaften, den elsker jeg også. ;)

Skriv ny kommentar: