-
Hot59%
-
Noget der sidder på en bil22%
-
Not19%
Stemmer i alt: 1014
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
Stemmer i alt: 1014
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 filmz-Funkymonkey 20 år siden
Jeg har lige set A Nightmare Before Christmas for første gang hvis det er en trøst, fantastisk smuk film.
#12 Kalle Ferm 20 år siden
Jakob
#13 filmz-vassago 20 år siden
#14 Kalle Ferm 20 år siden
#15 inflector 20 år siden
#16 filmz-Erroneus 20 år siden
#17 coolflash 20 år siden
Ang. julen: Husker tilbage på barndommens julehøjtider, hvor Julemanden stadig fandtes, nisserne lagde ting i julestrømperne og spiste den grød man satte frem til dem. BR-julekataloget var tværet ind i "den-ønsker-jeg-mig-krydser" og man glædede sig sindssygt til juleaften.
I dag (20 år gammel) synes disse minder at glide længere og længere væk. Julemanden er død, nisserne viste sig aldrig og det jeg ser mest frem til juleaften - er maden :S Det hænder da at julestemningen banker på. Det er bare så forbandet sjældent.
Men for at ære nostalgien (og maden), gav jeg julen et "hot".
#18 Kalle Ferm 20 år siden
Jakob
#19 Captain Vallo 20 år siden
Ingen jul uden den.
Jeg vil sidde iført mit nattøj, med en klump i halsen, og nynne med på den dér sang.
Jeg elsker julen.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#20 filmz-nemesis 20 år siden
Jeg kommer fra en STOR familie, hvor vi næsten altid har holdt jul sammen. Det er dejligt hyggeligt, med en kæmpe julemiddag med det hele og der er flere mandelgaver, så folk sidder og graver i grøden for at finde mandlerne med ondt i maverne bagefter. :-)
#18 Disneys Juleshow er bare noget der SKAL ses, ellers er det ikke jul. Alt skal gerne være klargjort inden den 24. så har man hele dagen til at se jule udsendelser.
#19 Den er bare suveræn Snemanden. Der var også for nogle få år siden i mens vi venter en julefilm om nogle tøjdyr, der var en tøjtiger og en lille tøjmus, samt en masse andet legetøj. Jeg kan ikke huske hvad den hedder, men hvis nogen kan hjælpe vil jeg være meget taknemmelig.
Jeg elsker også julen.
PS: snart kommer nytårsaften, den elsker jeg også. ;)