-
Hot59%
-
Noget der sidder på en bil22%
-
Not19%
Stemmer i alt: 1014
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
Stemmer i alt: 1014
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Munchkim 20 år siden
Problemet ligger i at de allerede skal starte julereklamer des lige i Oktober, så når man at blive træt af det lang tid før den 24.december.
Hvis de ventede til slutningen af November med at juleræset så ville jeg måske begynde at kunne li' det igen, men som det er nu er jeg træt af den. Den er ikke så hyggelig som den har været.
#22 XeveN 20 år siden
#23 filmz-Kadann 20 år siden
Hvis man sørger for at undgå gaveracet, og bare tager det hele stille og roligt, slapper af med familien og bare hygger, er det helt ok.
Der er jo ingen der siger, at man behøver at kaste om sig med gaver til flere tusind kroner, og at man behøver at have and, gås, flæskesteg og kalkun (når nu den amerikanske levevej åbenbart er populær i danmark) på bordet.
Bare snup en julebajer, pynt op en uges tid før jul.. køb gaver i et fornuftigt niveau og sørg for at fokusere på at hygge med familien, i stedet for at kaste sig ud i et forbrugsorgie, så kan julen sagtens være ganske hyggelig.
Og så kan man jo tilføje lidt ekstra hygge, ved at lave julepynt sammen, bruge levende lys, lave juleguf sammen og generelt holde liv i nogle af de gamle, danske traditioner, i stedet for at modernisere julen hvert år.
Så kan man jo oss' evt. gøre som mig; lade være med at se TV, høre radio og få reklamer, fordi så føler man sig ikke så udbombet af reklamer, så man helt opgiver at komme i den rette stemning.
#24 filmz-vassago 20 år siden
#25 MikkelHJ 20 år siden
#26 filmz-vassago 20 år siden
#27 filmz-nemesis 20 år siden
#28 filmz-vassago 20 år siden
#29 filmz-nemesis 20 år siden
#30 DarkLight 20 år siden