• Julemanden
    93%
  • Niels Frid
    7%

Stemmer i alt: 347

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 filmz-Onique 21 år siden

Bryder mig ikke om Frid. Det der tick han har, med at bevæge hovedet som en fugl, ved hvert ord han skal understrege, er vildt irriterende. Han virker heller ikke som om han _virkeligt_ elsker film, i modsætning som f.eks en som Bogart. Selvom man måske ikke altid er enig med hans bedømmelser, ved man da i det mindste at han elsker at sidde i en mørk biograf.
If you prick us, do we not bleed? If you poison us, do we not die?
Gravatar

#2 MikkelHJ 21 år siden

Jeg vil da helt klart hellere have besøg af julemanden end Niels Frid.

Jeg havde ikke noget imod ham, da han var på morgentv. Dels var han kun på i maks ti minutter om ugen, og dels nød jeg hans samspil med Cecilie Frøkjær. Men efter han fik sit eget program på TV3, et program, der iøvrigt præsenteres af Blockbuster, hvis månedsmagasin Premiere har Frid som chefredaktør, finder jeg ham mere end en kende anstrengende. Min antipati mod ham er vokset til en sådan grad, at det ville føles meget befriende, hvis det var Per Fid og ikke Julemanden, der kun kom en gang om året?
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#3 commy 21 år siden

ja min stemme gik også til Julemanden, ham tror jeg sku mere på end Niels Frid :)
Gravatar

#4 Lowkey 21 år siden

Two men enter, one man leave...
Daisy, Daisy...
Gravatar

#5 filmz-Pennywise 21 år siden

Julemanden er grum og stor, hvis nogen af jer har set futurama, ved i hvor ond julemanden er og derfor ville han helt klart smadre Niels Frid
Gravatar

#6 filmz-Erroneus 21 år siden

Who's been naughty and who's been naughty muahhahah :p Julemanden fra Futurama er max ond!!
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#7 filmz-mathias- 21 år siden

Well, Julemanden er efterhånden blevet til et kapitalistisk marketings-symbol, Niels Frid er hamrende irriterende at høre på. Svært valg, men stemmen faldt alligevel på Julemanden.
charles freck thought, "at least I got a good wine".
Gravatar

#8 Skobbolop 21 år siden

overhovedet nogen der ser frids film?

#9 filmz-Mou1985 21 år siden

Jeg ser da frids film engang imellem.....men det er sq også kun fordi jeg vil se hvilke film der får premiere......sq IKKE pågrund af ham homoen til frid, fyyy føj.....HØR MIG TV3....få fat i en anden anmelder....TAK!......
Gravatar

#10 filmz-vassago 21 år siden

Faar mig til at taenke paa det showdown der var i "South Park", hvor det var julemanden vs. jesus - det var griner.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: