-
Ja, men kun hvis det er med det originale cast/crew.40%
-
Nej, tre film er rigeligt.24%
-
Selvfølgelig, mindst 2-3 film til.19%
-
Har ikke set alle "Spider-Man" filmene.17%
Stemmer i alt: 1617
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 Saenjaina 17 år siden
#2 filmz-Scarface 17 år siden
Jeg mener, der er jo masser af historier som endnu ikke er blevet fortalt på film endnu. Og hvor mange skurke er der endnu at tage af til de kommende? Bare se at komme igang med den næste, og gerne med Venom!
#3 filmz-Bruce 17 år siden
#4 Saenjaina 17 år siden
Dette er naturligvis med undtagelse af Osbourne-sagen. Men det er jo så også en lidt anderledes historie end fx den om Sand-man og Eddie Brook Jr. osv.
#5 David Munch 17 år siden
#6 keitel 17 år siden
#7 dolphinfriendly 17 år siden
#8 squee 17 år siden
3'eren derimod lagde op til mange nye spændende ideer, men Spider-Man laver en maveplasker uden lige, fordi den er simpelthen så dårligt udført. Hvad foregår der for Emo Parker, og hvad fanden skal den der danse scene til for? Jeg mistænker lidt filmen for at være en parodi på sig selv. Selv Venom er skuffende - og hvordan kan Venom overhovedet skuffe? Han er jo gennemsyret ond i tegneserien, og i filmen er han bare... ugh, jeg mangler ord...!
#9 Mercadian 17 år siden
Med hensyn til Peter Parkers personlige liv, bliver manuskriptforfatterne nok nød til at hive en kanin eller to op af hatten. Ved ikke hvad der er tilbage af problemer, som han ikke allerede har gået igennem.
#10 squee 17 år siden