• Ja, men kun hvis det er med det originale cast/crew.
    40%
  • Nej, tre film er rigeligt.
    24%
  • Selvfølgelig, mindst 2-3 film til.
    19%
  • Har ikke set alle "Spider-Man" filmene.
    17%

Stemmer i alt: 1617

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Saenjaina 17 år siden

Serien kan sagtens holde til flere film. Men kvaliteten af dem vil nok være usikker. Vil nok også sige, at det er vigtigt, at bibeholde det samme cast.
Gravatar

#2 filmz-Scarface 17 år siden

Ja, selvfølgelig kan serien klare mange flere. Faktisk, så tror jeg at det er en serie, der vil kunne køre i samme tempo ligesom James Bond med en ny film hver 3. år (cirka).

Jeg mener, der er jo masser af historier som endnu ikke er blevet fortalt på film endnu. Og hvor mange skurke er der endnu at tage af til de kommende? Bare se at komme igang med den næste, og gerne med Venom!
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#3 filmz-Bruce 17 år siden

Den kunne ikke bære denne, så nej!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 Saenjaina 17 år siden

Problemet i de film der har været nu er, at de forløber over for kort tid. Altså jeg har en lidt tom fornemmelse i maven, fordi hele sagen vedr. symbioten jo i tegneserien varer meget længere tid end de få dage i filmen. Med andre ord, hvis hver film præsenterer skabelsen af en unik person, der i selvsamme film gøres en ende på, så lader det jo ikke meget stå tilbage for senere film.

Dette er naturligvis med undtagelse af Osbourne-sagen. Men det er jo så også en lidt anderledes historie end fx den om Sand-man og Eddie Brook Jr. osv.
Gravatar

#5 David Munch 17 år siden

Mener sagtens den kan bære flere. Mener dog også bare at der skal et andet firma til at lave de digitale effekter, og der bør også være en ny Spider-Man istedet for Toby.. MJ kunne de for min skyld også godt skifte ud.
Gravatar

#6 keitel 17 år siden

Ja helt klart flere film tak, men andet cast,anden manuskript forfatter, bedre effekter, ja faktisk burde de starte paa ny ligesom Hulk.
Gravatar

#7 dolphinfriendly 17 år siden

Rent økonomisk kan flere film i serien såment godt holde, det er jo det de unge og genrebevidste vil ha'...men det er samte ikke ensbetydende med et kvalitetsstempel!

Gravatar

#8 squee 17 år siden

1'eren var den bedste tegneserie filmatisering i årevis, så den fortjente så sandelig også sin absolutte søde honning kritik, men at jeg så var en af de få, der syntes at 2'eren var en katastrofal fejl i Spider-Man universet, forstår jeg ikke? Filmen bød jo på intet nyt under solen, da filmen er bygget op omkring akkurat samme ideer som 1'eren. Den eneste forskel var den amerikanske afslutning, hvor Mary Jane i slowmotion løber forbi springvandet i sin brudekjole, da hun netop har sagt nej til sin kommende husbond.
3'eren derimod lagde op til mange nye spændende ideer, men Spider-Man laver en maveplasker uden lige, fordi den er simpelthen så dårligt udført. Hvad foregår der for Emo Parker, og hvad fanden skal den der danse scene til for? Jeg mistænker lidt filmen for at være en parodi på sig selv. Selv Venom er skuffende - og hvordan kan Venom overhovedet skuffe? Han er jo gennemsyret ond i tegneserien, og i filmen er han bare... ugh, jeg mangler ord...!
www.myspace.com/maskine
Gravatar

#9 Mercadian 17 år siden

Absolut flere film, men med det samme cast/crew. Der er nemlig stadig nogle gode skurke-karakterer der kan komme igennem maskineriet.

Med hensyn til Peter Parkers personlige liv, bliver manuskriptforfatterne nok nød til at hive en kanin eller to op af hatten. Ved ikke hvad der er tilbage af problemer, som han ikke allerede har gået igennem.
If practice makes perfect, but nobody is perfect, then why practice?
Gravatar

#10 squee 17 år siden

Han kunne jo f.eks. dø, ligesom det er sket et par gange i løbet af tegneserierne.
www.myspace.com/maskine

Skriv ny kommentar: