-
Nej, jeg har ingen Blu-ray-afspiller28%
-
Ja, helt sikkert!24%
-
Måske21%
-
Nej, jeg er ikke interesseret i "Star Wars"15%
-
Nej, jeg har efterhånden rigeligt med "Star Wars"-udgaver11%
Stemmer i alt: 2486
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#61 Hr. Nielsen 14 år siden
#62 Reborn Sith 14 år siden
#63 filmz-ab 14 år siden
om salget.
"Nu skriver vi så 2009 og det nuværende fremtids format hedder Blu-ray. Det lover egentlig de samme ting, som DVD'en gjorde i sin tid, men igen bare "meget større og meget bedre". Det ser dog ud til at virke, eftersom 10.7 millioner Blu-ray afspillere er blevet solgt over de første 3 år i USA, altså næsten dobbelt så meget, som DVD'ens første 3 år. Dette inkluderer selvfølgelig både salget af Blu-ray afspillere og PS3 konsoller."
#64 filmz-Claudius 14 år siden
[url= you've ever said that the duel at the end of "A New Hope" was the worst one because it had bad fight choreography ... well then I'm afraid you've missed the point entirely."
[/url]
#65 filmz-Utyske 14 år siden
Er det virkelig nødvendigt at blive ved med at poste links til de anmeldelser?
Jo jo, det er meget morsomme og har gode pointer, men det nærmer sig efterhånden spam.
#66 filmz-Claudius 14 år siden
#67 Riqon 14 år siden
Enig. RedLetterMedia har mange gode pointer, men lidt meningsløst at gøre ham/dem til autoritet i snart hver eneste debat. Så lad os dog bruge vores egne ord, det er trods alt et debatforum.
#68 filmz-Claudius 14 år siden
Hvis det er så stort et problem, så kan jeg anbefale, at man fremover undlader at klikke på understreget tekst i de ting, jeg skriver.