-
"Love Actually"44%
-
Anden romantisk film25%
-
"It's a Wonderful Life"12%
-
"Miraklet på Manhattan"12%
-
"A Christmas Story"4%
-
"White Christmas"2%
-
"The Family Stone"2%
Stemmer i alt: 517
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 filmz-toffe1001 17 år siden
dammn der er mange der ser godt ud i den film :)
#12 filmz-grev_michal 17 år siden
Så min top 3 er den samme:
1: It's a Wonderful Life
En tidløs klassiker, selvom hovedgenren i den er drama har den sine komiske/romantiske øjeblikke.
2: Miracle on 34th Street
Endnu en klassiker fra 40'erne
3: A Christmas Story
En sød julekomedie af Bob Clark fra først i 80'erne.
4: White Christmas
#13 filmz-Bruce 17 år siden
It's a Wonderful Life. Har man ikke stemt på den, har man ikke set den. Ellers kan kun midlertidig sindssyge retfærdiggøre det.
#14 NightHawk 17 år siden
2. The Family Stone, som jeg har en stor svaghed for. Historien er ikke specielt original og man har allerede halvvejs i filmen forudset slutningen. Alligevel så kan jeg sgu godt li' den. Hyggelig i bedste juleånd med glimrende skuespilspræstationer hele vejen rundt. Og så gør det jo heller ikke noget, at både Sarah Jessica Parker og Claire Danes er pokkers labre at se på.
3. Mens du Sov, er en af de få Sandra Bullock film, hvor hun, IMO, rent faktisk er til at holde ud at se på i længden. Ok historie der bæres af fine præstationer fra Bullock, Bill Pullman og de garvede veteraner Jack warden og Peter Boyle. Sjov på den fede måde.
White Christmas blir derimod aldrig en favorit for mit vedkommende. Den går pænt langsomt og er aldrig helt oppe og ringe på hverken englestøv eller julegløg og sangene, bortset for titelnummeret, er også temmelig søvndyssende. Danny Kay er bestemt set sjovere end her.
Love Actually er trods det fremragende cast, ikke ligefrem min kop kaffe. Den blir sgu i sidste ende lige lovlig sirupsød og sentimental efter min smag og afslutningen i lufthavnen, er da på grænsen til det kvalmende. Et vaskeægte Hallmark moment.
Har ikke set Miraklet på Manhatten eller A Christmas Story.
#15 dolphinfriendly 17 år siden
#16 Winniepooh 17 år siden
Svømmer fuldstændig hen i filmens rørende sjove og superromantiske scener.
Jeg svømmer faktisk en smule hen, ved tanken om Colin Firth der på hakkende potugisisk erklærer sin kærlighed.
#17 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#18 filmz-maxhh 17 år siden
Mvh
MaxHH
#19 mr gaijin 17 år siden
#20 Hal60 17 år siden
Og nej, jeg har faktisk aldrig set It's a wonderfull life. Ku' være man skulle få det gjort engang.