• Jeg så ikke showet
    65%
  • Det har været bedre, men ok
    22%
  • Kedeligt og alt for forudsigeligt
    8%
  • 100 % i orden
    4%

Stemmer i alt: 1343

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 mr gaijin 16 år siden

Jeg kunne godt mærke, at der lige havde været en strejke. Det meste af showet bestod af montager fra tidligere shows, der er smækket hurtigt sammen. De burde gøre noget nyt. Spille nogle af scenerne fra filmene midt i salen. Presse folk til at give nogle bedre taler. Lidt drama og liv. Det eneste oscar-moment var Cotillard, der virkede oprigtig rørt.

Hvis jeg vidste, at der ikke var flere overraskelser eller mere power, ville jeg nok have set sammendraget i dag i stedet for. Men man kan jo aldrig vide, hvad der sker. Og jeg ville sikkert ønske, at jeg havde set det live, hvis jeg havde sprunget det over.

Alt taget i betragtning med strejker og whatnot, er det et ok show.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#12 filmz-jonasgr 16 år siden

Ja talerne var dælme kedelige. Og Coen brødrene virkede nærmest ligeglade, hvilket sikker skyldes nervøsitet/generthed. Filmene har dog været af høj kvalitet, spændende om det også bliver tilfælde til næste år.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#13 Wrangque 16 år siden

Speaking of "oprigtig rørt" så blev jeg egentlig lidt pissed over Coen brødrenes MEGET nonchalant måde at modtage deres priser på. De virkede pisse ligeglade. Hvis de ikke syntes de vil gøre noget ud at få en så prestigefyldt pris, burde de slet ikke være mødt op.
Giv den da lidt gas drenge! Hold kæft de var kedelige.
Måske var de bare træt af at vente.

Skulle have haft Schnabel deroppe :D
Gravatar

#14 chandler75 16 år siden

Jeg kunne godt lide Stewart, selvom han ikke altid slap helt heldigt fra sine kommentarer - det er ligesom, at man ikke helt kan tillade sig at joke med kendisserne, når man ikke selv er en decideret del af Hollywood. Bl.a. syntes jeg, at han indledende kommentar til Dennis Hopper var malplaceret.

# 12 Coen-brødrene har jo aldrig rigtig været en del af Hollywood-etablissementet, så det er sandsynligt, at det ikke er noget, som påvirker dem dybt.

"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#15 Wrangque 16 år siden

#14 Nah, det har du nok ret i. De lavede dog en okay tale til DAG awards, der virkede de glade for at vinde.
Gravatar

#16 elwood 16 år siden

#14 Det er Styrken ved Billy Crystal, tror heller ikke Jon Stewart ville slippe hel heldig fra at sidde på skødet af Clint Eastwood og synge Mystic River med melodien til Old Man River.

Lidt øv at The Academy er så hurtige ude med at få fjernet alle hans gyldne øjeblikke fra youtube 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 filmz-Keilow 16 år siden

#7 - So true, so true.. kunne ikke være sagt bedre.

Og bliver nød til at udtrykke min fortvivelse et sted, i håb om at nogen kan give et svar: Hvad hulen lavede Iben Hjejle der?!?
Gravatar

#18 Wrangque 16 år siden

#17 Og hvorfor forsvandt hun engang i mellem? Det eneste hun havde at tilføje var: "Vi drikker hvergang vi ser en sort kjole". Leave it to Iben Hjejle at drikke sig pisse fuld på live tv.

Et andet sprøgsmål kunne være: da hun forsvandt hvorfor var hun så ikke lige sød at slæbe Paprika Steen med :S
Gravatar

#19 miksko1 16 år siden

Det eneste problem jeg havde ved dette show, er de politiske "vittigheder", jeg sidder og krummer tæer når de snakker om krigen eller regeringen. Når det er sagt, så var Steve Carrell nattens højdepunkt, da han skal præsentere animated feature, jeg var flad af grin.
Gravatar

#20 filmz-Phelodivia 16 år siden

Jeg fulgte ikke med i det. For at være ærlig kunne jeg ikke være mere ligeglad med hvad andre synes er den bedste film, manus osv...

Skriv ny kommentar: