• Jeg har ingen planer om at købe HD-tv
    30%
  • 2 år
    26%
  • Jeg ejer allerede et
    19%
  • 1 år
    12%
  • Hvad er HD-tv?
    7%
  • 3 måneder
    4%
  • 6 måneder
    3%

Stemmer i alt: 1266

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-Bruce 17 år siden

Jeg formoder HD projektor får lov at gælde for et ja.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#22 filmz-jonasgr 17 år siden

#20 Ja det har jeg hørt flere sige. Jeg tror også på, at Plasma ligenu er overlegent i forhold til LCD. Men mon ikke at LCD efterhånden kommer til at matche dem, her tænker jeg om 1-2 år.
Ikke fordi jeg som sådan har specielt meget forstand på det.

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#23 Arne4real 17 år siden

Så snart uddannelsen er i hus om små tre år, farer jeg ud og køber et HD-TV. Indtil da har jeg en undskyldning for at vente (man får ikke meget HD-TV på en SU), og så er teknologien sikkert blevet forbedret 4crazy på en 4real måde.

Y'all!!!
Gravatar

#24 mr gaijin 17 år siden

Jeg regner ikke at få det, mens jeg bor i mit kollegieværelse. I øjeblikket er mit budget sat til side til DVDer, pastaskruer og flybilletter til Japan. En gang imellem får jeg også råd til ketchup.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#25 pulse83 17 år siden

#22 Plasma teknologien udvikler sig ligeså vel som LCD teknologien, så jeg tror ikke at LCD kommer til at matche plasma. Gør de det, bliver det formentlig til en markant højere pris for forbrugeren. :)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#26 filmz-Bruce 17 år siden

#25 D-ILA har allerede givet LCD og plasma baghjul kvalitetsmæssigt. Og til priser på $3300 og $4200 for 58" og 65", så er de ihvertfald konkurrencedygtige.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#27 filmz-herskegut 17 år siden

Jeg forstår stadigvæk ikke hvorfor folk kun snakker om LCD og Plasma, når der også er de nye generationer af BPTV.
Det kan godt være at billedet ikke er 100% så krystalklart som på et plasma til 80.000kr, men jeg vil da sige at jeg har set et plasma 50" til 40.000kr, og det var virkelig ikke værd at sammenligne med det sony bptv her og til prisen bliver det virkelig ikke bedre :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#28 pulse83 17 år siden

#26 Ved jeg godt. Men snakken gik på LCD vs. Plasma. :)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#29 filmz-vassago 17 år siden

#27: Jeg har været ude og se på flere BPTVs, og jeg synes ikke de er specielt gode, både hvad lysfølsomhed og horisontal/vertikal viewing angle angår. De er dog efterhånden blev ret flade, stort plus, men synes ikke at de kan måle sig med de andre - i hvert fald ikke hvis det skal være til allround brug.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#30 filmz-jonasgr 17 år siden

#26 Se det lyder interessant :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: