-
Darth Vader/Anakin Skywalker29%
-
Han Solo17%
-
Obi Wan Kenobi13%
-
Anden figur12%
-
Darth Maul8%
-
Boba Fett8%
-
Jar Jar Binks7%
-
Kejseren3%
-
Luke Skywalker3%
-
Prinsesse Leia2%
Stemmer i alt: 1874
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#111 stefsims 18 år siden
Og iøvrigt har Darth Vader/Skywalker sammenhængen været kendt siden 1983.
#112 filmz-coftkohl 18 år siden
Nu har jeg så siddet og læst en masse indlæg igennem og jeg må tilslutte mig dem, der siger at der mangler en karakter eller mange. Jeg vil så sige at den karakter der nok egentlig er den sejeste/vigtigste er en duo nemlig: C3PO og R2D2 som man jo egentlig godt kan kalde for filmenes fortællere, de har trods alt næsten været med i alle de større begivenheder igennem filmene, sammen eller hver for sig. Dog vil jeg sige at Yoda er en stor mangelvare i listen af kandidater.
#113 BN 18 år siden
Darth Vader/Skywalker-sammenhængen har ikke været kendt af nye, tilkommende Star Wars-fans. Min ven K. har f.eks. aldrig set de gamle film, altså ep. 4-6.
Alle der skriver her, kender godt sammenhængen. Er ihvertfald ikke stødt på nogen, der ikke gør, endnu.
#114 filmz-Bruce 18 år siden
Og aunt Beru!
#115 kill the bills 18 år siden
#116 JannikAnd 18 år siden
#117 filmz-Bruce 18 år siden
#118 JannikAnd 18 år siden
Nej nej, jeg står ved min udmelding :)
#119 stefsims 18 år siden
Nu er jeg forvirret !!
Men det er da flinkt overfor folk der ikke lige har haft den fornøjelse at se ep. 3 endnu. Nu har den jo været på markedet i rigtig lang tid.
#120 BN 18 år siden
Nej, det med min ven K. var en kommentar til, at du skrev, at Vader/Anakin-sammenhængen har været kendt siden 1983. Min pointe var, er at den sammenhæng ikke er kendt for alle, for nogle af dem der født i 1980erne eller senere, har aldrig set episode 4-6, så derfor kan man sige, at der ligeså vel skulle spoileradvarsel på dit eget indlæg, min lille grønne ven. ;-)
Så du er altså selv enormt flink overfor eventuelle personer der ikke har set ep. 4-6 ... ;-)
Du argumenterer at det har været kendt siden 1983. Tjah, og den dialog JEG gengav har været kendt siden 19. maj i år, altså i 7 måneder. ... Men det er måske ikke lang tid nok? HVOR lang tid skal der da være gået, før man må gå i detaljer med handlingsfoløbet i ROTS? Og ifølge hvilken mands regler?