-
Darth Vader/Anakin Skywalker29%
-
Han Solo17%
-
Obi Wan Kenobi13%
-
Anden figur12%
-
Darth Maul8%
-
Boba Fett8%
-
Jar Jar Binks7%
-
Kejseren3%
-
Luke Skywalker3%
-
Prinsesse Leia2%
Stemmer i alt: 1874
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#121 filt 18 år siden
#122 filmz-darthfrede 18 år siden
Det fortryder jeg dog nu!
LEIA PÅ SIDSTEPLADSEN!!!
Hun er da for fe'! :-)
#123 Tang 18 år siden
Yoda er uden tvivl den sejeste
1. Han er med i alle 6 film
2. Han er meget gammel, men stadig cool.
3. Har nogle af de fedeste replikker.
Do or do not, there is no try...
#124 JannikAnd 18 år siden
Yoda er da ikke med i Episode IV.
#125 BN 18 år siden
Jo, han er da så! Man ser og hører bare intet til/om ham. Men det skal forestille, at han uden vor viden kommunikerer med Obi-Wan i nogle scener, der aldrig er blevet lavet og siger nogle replikker der aldrig er blevet skrevet.
#126 filmz-staermose 18 år siden
R2-D2
C-3PO
Obi-Wan Kenobi
Jeg ved godt at de skifter udseende under vejs og man burde måske også tage Anakin Skywalker/Darth Vader med. Men Er forskellen ikke en del større, end bare en anden skuespiller og nyt pladearbejde???
Skal han med er der vist kun de fire der kommer med i alle 6 film.
#127 filmz-staermose 18 år siden
Han var med i angrebet på begge DS og var med til at nedlægge en AT-AT. Det er der vist ikke mange af de andre der kan prale med.
#128 JannikAnd 18 år siden
Sikken tilstedeværelse...
#129 filmz-Business Monkey 18 år siden
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! Hvor morsomt!
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Nu bliver de nye film sgu' endnu værre i mine øjne, for nu handler du om en pisseirriterende dreng med røvsyge psykiske problemer!!! AD!!!
Kunne de ikke så have undgået det hele ved at have sendt ham til en rumpsykolog?
Nå nej! Jeg glemte helt hvor fordummede næsten alle karaktererne er i Episode II og III... SØRGELIGT!!!
"Uuuh! They killed my momma... Then I must be evil and act stu-hu-hu-huuuupid... Buhuhuhhuu..."
Bu-Fucking-Hu!
http://www.zentropa.dk/videohilsen/
#130 stefsims 18 år siden
Og der er fakstisk nogen der ikke har set ep. 3 endnu. Det er jo en oplagt julegave.