• Ja, bestemt!
    39%
  • Tjoeh, ser mere frem til "The Avengers 2"
    30%
  • Ser stadig tiden an
    20%
  • Nej, på ingen måde
    10%

Stemmer i alt: 1468

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 BN 11 år siden

Næh.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2 Slettet Bruger [3436350434] 11 år siden

"Ser stadig tiden an" dækker det meget godt.

Jeg vil lige se hvordan "Man of Steel" bliver og have lidt flere detaljer på bordet, men jeg håber da, at den ender på niveau med Marvels film.
Gravatar

#3 Riqon 11 år siden

Ud fra de rygter, jeg foreløbigt har hørt om Justice League, så tyder det ikke godt. Men det er selvfølgelig meget lidt, der vides rent konkret, så jeg ser vel tiden an.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#4 Hr. Nielsen 11 år siden

Som udgangspunkt glæder jeg mig da bestemt, men der er længe til og meget kan ændre så, når jeg ved mere. Jeg nyder dog genren, som der som tegneserie i min barndom dannede en del af grundlaget for min nuværende filminteresse.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#5 Zombi 11 år siden

Ser tiden an.
Gravatar

#6 Kruse 11 år siden

Ser tiden an.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7 Batsy 11 år siden

Ser tiden an, kommer jo an på alt, hvem er med i den, plottet og hvem er bag kameraet og manus.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#8 Ispep 11 år siden

Ser tiden an. Så er man vel dækket ift. overraskelser og god omtale. Men ikke et must for mig.
Gravatar

#9 Snaden 11 år siden

Forholdsvis ligeglad. Superhelte film har aldrig haft min interesse...
Gravatar

#10 Theflyingorc 11 år siden

Ser bestemt frem til JL film, uden at vide noget som helst, manus, skuespillere osv. så som fan glæder jeg mig over chancen for begge store (DC og marvel) kommer med en konge film i 2015. Det eneste jeg er bange for ved JL filmen, er hvis den skuffer og falder gennem jorden, dog tror jeg det ikke. Men for min skyld måtte de gerne gøre som Marvel, ved at bygge nogle karaktere op, altså ud over Superman, indtil filmen udkommer.

Green Lantern og Batman, gælder ikke rigtig som optakt, da planen aldrig var at de skulle ligge op til en justice league film.

Skriv ny kommentar: