• Toy Story 3
    54%
  • Jeg glæder mig ikke til nogen af dem
    22%
  • Shrek Den Lykkelige
    14%
  • Jeg glæder mig lige meget til begge
    10%

Stemmer i alt: 1579

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Utyske 14 år siden

"Jeg glæder mig ikke til nogen af dem" - ingen af serierne siger mig alverden længere.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#12 filmz-Bruce 14 år siden

Det må blive Toy Story. Shrek var allerede ved at tabe pusten med 2'eren, hvor Toy Story 2 stadig var godt selskab. Men jeg må tilstå, at traileren ikke får mig til at sidde og juble. Noget siger mig, at man skulle "komme videre" i stedet.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#13 frankdrebin 14 år siden

Stemte Toy Story, da jeg ikke har set nogle af Shrek-filmene.. :) Ikke i deres fulde længde hvert fald!
Gravatar

#14 lagoni 14 år siden

Det må blive Shrek. Toy Story siger mig intet, kan ikke se hvorfor den er så elsket. Shrek-filmene er gået ned af bakke, men tror stadig på dem.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#15 Patriarch 14 år siden

Bruce (12) skrev:
Det må blive Toy Story. Shrek var allerede ved at tabe pusten med 2'eren, hvor Toy Story 2 stadig var godt selskab. Men jeg må tilstå, at traileren ikke får mig til at sidde og juble. Noget siger mig, at man skulle "komme videre" i stedet.

Jeps. Jeg har det på samme måde. Jeg synes traileren til Toy Story 3 er underlig tam... Men jeg håber stadigt.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#16 DJAS 14 år siden

frankdrebin (13) skrev:
Stemte Toy Story, da jeg ikke har set nogle af Shrek-filmene.. :) Ikke i deres fulde længde hvert fald!

Så må du se at komme igang :) - men hold dig fra 3'eren :D
Gravatar

#17 frankdrebin 14 år siden

#16, ja ved det.. Det er også på min "to do list" Men, har bare ikke fået taget mig sammen endnu :)
Gravatar

#18 MOVIE1000 14 år siden

Jeg forstår ikke hvorfor der er så mange der ikke kan lide Shrek 2, da jeg mener den har langt mere at byde på både med komik, men også med eventyr væsnerne der får en større rolle, hvorfor ser nogle shrek 2 som en dårlig film???
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#19 DJAS 14 år siden

Sådanne lister har vi alle :) - på min er endda film jeg nødigt ville offentliggøre står der. Så er den ved at være gal, hehe...
Gravatar

#20 frankdrebin 14 år siden

#19 ja, hehe.. Fik den anden dag endelig set Twilight.. Og synes faktisk den var okay.. DONT SHOOT ME!!

Skriv ny kommentar: