• Toy Story 3
    54%
  • Jeg glæder mig ikke til nogen af dem
    22%
  • Shrek Den Lykkelige
    14%
  • Jeg glæder mig lige meget til begge
    10%

Stemmer i alt: 1579

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 MOVIE1000 14 år siden

ja den var da let, efter den ret så kedelige Shrek 3, vælger jeg helt klart Toy story 3 hvor dens 2 forgængere holder 100%
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2 Bobby Singer 14 år siden

Jeg glæder mig egentlig ikke rigtig til nogen af dem.

Hvis Pixar absolut skal lave efterfølgere så tag da det mest oplagte materiale, The Incredibles.
Idjit
Gravatar

#3 BN 14 år siden

Jeg glæder mig lige meget til begge.

Selvom Toy Story-filmene er dem der står mit hjerte nærmest, så er jeg nemlig spændt på, hvad de får ud den angiveligt sidste Shrek-film - ikke mindst fordi plottet lyder meget sjovt og fantasifuldt.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4 Twister 14 år siden

helt klart Toy Story 3. Toy Story startede det hele, og har derfor en særlig plads i mit hjerte! Den skal bare lykkes!
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#5 enfilmnørd 14 år siden

Toy Story 3

En Klar favorit. Den serie har aldrig skuffet mig.

Shrek er jeg lidt træt af.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#6 moulder666 14 år siden

Toy Story 3 uden tvivl - Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at Shrek bliver en skuffelse af rang! Ud fra det plot de har lagt for dagen, virker det til en ordentlig gang sødsuppe!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#7 BN 14 år siden

moulder666 (6) skrev:
Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om, at Shrek bliver en skuffelse af rang! Ud fra det plot de har lagt for dagen, virker det til en ordentlig gang sødsuppe!

"Sødsuppe"?? Det kan jeg ikke få øje på i hverken trailer eller plotbeskrivelse. Jeg håber ihvertfald ikke, du har ret.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8 Riqon 14 år siden

Den første Shrek-film havde sine øjeblikke, men siden er det bare gået ned ad bakke. Toy Story 2 var en positiv overraskelse, så hvis jeg skulle vælge, havde det ikke været svært. Jeg regner dog ikke med at se nogen af dem i biografen.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9 Lord Beef Jerky 14 år siden

ja den var da let, efter de ret så kedelige Shrek 2 og 3, vælger jeg helt klart Toy story 3 hvor dens 2 forgængere holder 100%
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#10 filmz-Narniabæver2010 14 år siden

Shrek den Lykkelige.

For meget hype om Toy Story 3.

Skriv ny kommentar: