• Tenacious D in The Pick of Destiny
    19%
  • Jack Black er ikke sjov
    17%
  • Tropic Thunder
    16%
  • School of Rock
    16%
  • Kung Fu Panda
    16%
  • High Fidelity
    5%
  • Nacho Libre
    4%
  • Anden præstation
    3%
  • Be Kind Rewind
    3%
  • Year One
    2%

Stemmer i alt: 2403

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Batsy 13 år siden

18# enig.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#22 elwood 13 år siden

Introen til Menu'en til Brutal Legend spillet 8-)

Men ellers Tenacious D's lille serie på HBO, var ret munter.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 IK 13 år siden

Jeg synes han har tendens til at spille den samme rolle i mange film, men fandt ham alligevel virkelig morsom i School of Rock.
Gravatar

#24 Åkepool 13 år siden

Han er i mine øjne, noget så overvurderet. Finder ham pisse irriterende (for det meste).
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#25 Broomie 13 år siden

Både High Fidelity og Be Kind Rewind er to rigtig gode film, men det er ikke her Jack Black er sjovest. Til gengæld elsker jeg Nacho Libre, jeg synes det er en lille fantastisk sjov film, minder en del om Napoleon Dynamite som jeg også elsker :).
Gravatar

#26 kasperfmn 13 år siden

Den eneste Jack Black-film jeg bryder mig om, er nok "Tropic Thunder". I hvert fald hvis vi taler om hans talent som komiker.
Gravatar

#27 Djibyman 13 år siden

Kan bedste lide musikken, men Kung Fu Panda og Tropic Thunder er nu meget griner, om det så lige er hans skyld ved jeg ikke rigtigt, nok mere den samlede oplevelse.
I never Apologize, i´m sorry but that´s just the way i am.
Gravatar

#28 Nicki52 13 år siden

Min favorit er Shallow Hal.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#29 OxxY 13 år siden

Det eneste Black er sjov i er Brütal Legend. Jeg fatter ikke hvorfor folk er fascinerede af ham. Tropic Thunder var sjov, men jeg mindes ikke at Jack Black var med, hvilket vel egentlig er en god ting for mig :D
Gravatar

#30 moulder666 13 år siden

Jeg synes, at Jack Black er mere påtrængende og irriterende end sjov - selv i High Fidelity, der er den film han har været med i, jeg synes er bedst! Hans rolle i King Kong var da....ganske ok...men bestemt ikke noget mindeværdigt!

De Jack Black film jeg har set:

High Fidelity: 6/10
School of Rock: 4-5/10
King Kong: 4/10
The Holiday: 3-4/10
Hal's Big Love: 3/10
The Pick of Destiny: 3/10
Year One: 2/10

Alt taget i betragtning må jeg forundres over, at jeg faktisk holder meget af Tenacious D og samtidig synes hans film er SÅ ringe! :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: