• Tenacious D in The Pick of Destiny
    19%
  • Jack Black er ikke sjov
    17%
  • Tropic Thunder
    16%
  • School of Rock
    16%
  • Kung Fu Panda
    16%
  • High Fidelity
    5%
  • Nacho Libre
    4%
  • Anden præstation
    3%
  • Be Kind Rewind
    3%
  • Year One
    2%

Stemmer i alt: 2403

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 DemoMan 13 år siden

Elsker Tenacious D (også bare bandet generelt) så det blev en stemme til den. Ellers holder jeg også ganske godt af Nacho Libre. Det hele deri er simpelthen så plat og dumt at man ikke kan lade være med at grine med. I Tropic Thunder fandt jeg ham bare lettere irriterende (dog kunne jeg godt lide parodien af Eddie Murphy der var i starten). Har ikke set High Fidelity, Year One eller Kung Fu Panda.

Jack Black er vel lidt en "love it or hate it" kind of guy.. ;)
Ernest Hemingway once wrote, "The world is a fine place and worth fighting for." I agree with the second part.
Gravatar

#32 Collateral 13 år siden

"School of Rock" er en rigtig sjov og rar film, med masser af rock også, og i mine øjne klart den film hvor tingene går mest op i en højere enhed for Black. Han kan være virkelig morsom, men han kan også være overgearet hvis det ikke er i den rette film. "Tenacious D" og "Be Kind Rewind" er dog også virkelig gode. Men the D er fede for deres musik, mere end humoren, og "Be Kind Rewind" elsker jeg mere for dens varme og kærligt nostalgiske stemning.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#33 Åkepool 13 år siden

moulder666 (30) skrev:
Hal's Big Love: 3/10


Den hedder vist "Shallow Hal" ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#34 filmz-loke76 13 år siden

Anchorman.. det er ikke meget han er med, men det er satme en sjov scene..

Synes dog meget hellere han skulle lave noget mere musik.
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#35 Antlion 13 år siden

Jeg har kun set "King Kong" og "Tenacious D in The Pick of Destiny", og finder ham allerede ekstrem skabagtig, grænsende til belastende. Sidstnævnte film havde sine momenter af humoristisk intertekstualitet, men som helhed var det noget hø.
Gravatar

#36 StarWarsFan11384EB 13 år siden

Den film som han medvirker i som jeg synes bedst om er "King Kong", men jeg synes hans bedste præstation er i "School of Rock".

Prøv lige og tjek det her klip med ham i, allesammen:
Gravatar

#37 Batsy 13 år siden

36# Tror han ville være perfekt i børne programmer, det kan han sagtens klare godt!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#38 Wangsgaard 13 år siden

Det var valget mellem Be kind rewind eller han er ikke sjov. Stemte på Be kind rewind for det er en herlig lille film :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#39 Ash 13 år siden

Brutal Legend!

Skriv ny kommentar: