• "Blinkende lygter"
    42%
  • "I Kina spiser de hunde"
    15%
  • "De grønne slagtere"
    13%
  • Ingen af hans film er sjove
    13%
  • "Solkongen"
    8%
  • "Sprængfarlig bombe"
    4%
  • "Gamle mænd i nye biler"
    3%
  • Anden film
    1%
  • "Rembrandt"
    1%

Stemmer i alt: 1496

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-mikkel74 17 år siden

Blinkende Lygter er klart den sjoveste og bedste film, men Lie Kaas' rolle er ikke så stor, som i f.eks. De Grønne Slagtere, som derfor fik min stemme.
Gravatar

#12 HonoDelLoce 17 år siden

Jeg stemte på De Grønne Slagtere.. Men fortrød så bagefter, da hans rolle som Bjarne i den film faktisk ikke var blandt de sjove (andet end når han vælger spontant at sparke andre over skinnebenet :D)..

Men så fortrød jeg, at jeg havde fortrudt, for kom i tanke om, at han jo faktisk også spille Eigil i den film - en præstation, som jeg virkelig synes både er god og enormt sjov.. Så derved er min stemme alligevel fyldestgørende for min mening :D

Hvis du ser på Bjarne, så giv ham denne her.. Lille egern..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#13 mr gaijin 17 år siden

Jeg skulle selvfølgelig have stemt Anden Film, Idioterne. Men ellers er Kaas' egen TV-serie, Mr. Poxycat og Co, jo også skidegod.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#14 dyg 17 år siden

Et stort flot kryds ved "Ingen af hans film er sjove". Flertallet af de moderne danske komedier siger mig ikke en hat, og Nikolaj Lie Kaas kan jeg overhovedet ikke udstå.

Jeg lyder mere og mere som en sur gammel mand - Awesome!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15 Petrescu 17 år siden

Blinkende lygter, helt klart.
- men jeg er ved at være træt af den slags komedier. Der må gerne nytænkes indenfor dansk film.
De grønne slagtere, Adams æbler, Rembrandt etc. er lavet indenfor samme skabelon.
Gravatar

#16 filmz-uldbjerg 17 år siden

Den sjoveste Kaas film er Idioterne. Det er dog nok ikke den film, han selv er sjovest. Faktisk er han ret god til at være sjov, selv i rædselsfulde film som Solkongen og Sprængfarlig Bombe
Gravatar

#17 myggen 17 år siden

#14: Fuldstændig enig, der er produceret omkring 28.456 for mange Anders Thomas Jensen-film de sidste par år - kun Blinkende Lygter er en undtagelse, og er klart den sjoveste danske film længe...
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#18 Yoda 17 år siden

Krydset blev sat ved "Ingen af hans film er sjove"!

Hverken hans præstationer i filmene eller filmene som sådan er noget værd. Kaas' komiske talent er intetsigende og passer perfekt til den stupide rolle, han har påtaget sig i Punkt 1-reklamerne

Tålelige: "Blikende Lygter" og "De grønne slagtere" - dog stadig lort på dåse!

Jævnt tålelige: "Rembrandt"

Utålelige: "Solkongen", "Sprængfarlig bombe", "I Kina spiser de hunde" og føj-for-helvede-filmen "Gamle mænd i nye biler".
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#19 NightHawk 17 år siden

Stemte - "Ingen af hans film er sjove".

"De Grønne Slagtere" er den bedste af de nævnte film, men den er kun sjov pga. Mads Mikkelsens præstation og så kan det jo være ligegyldigt at stemme på den.

# 18 -

Helt enig i din vudering af kaas komiske talent og i placeringerne af hans film nedenunder.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#20 filmz-Is 17 år siden

Gamle mænd i nye biler.. Rigtig morsom film...

Skriv ny kommentar: