• Borat
    36%
  • Han er ikke sjov
    20%
  • Brüno
    17%
  • Ali G ("Ali G Indahouse")
    13%
  • Kong Julien ("Madagascar")
    8%
  • Jean Girard ("Talladega Nights")
    4%
  • Pirelli ("Sweeney Todd")
    2%

Stemmer i alt: 1204

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 PredatorX 15 år siden

LasseUk (19) skrev:
Brüno for mig. Jeg synes Sacha Baron Cohen er én af de bedste og vigtigste komikere de seneste par år, og som fortjener at blive nævnt i samme åndedrag som Peter Sellers, Gene Wilder og andre klassiske komikere.

Enig!

Som en anden dog nævner så er han sjovest i kortere segmenter. Ali G showet, IKKE filmen, er sindsyg morsomt. Både som Brüno, Borat og Ali G brillierer han gang på gang.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#22 database 15 år siden

Borat - Noget af det sjoveste jeg nogensinde har overværet i mit korte liv.
Gravatar

#23 MTK 15 år siden

Borat - det er ikke tit jeg griner højlydt i biografen, men det var umuligt at lade være. Brüno var mest af alt et ujævnt opkog af Borat, men dog stadig langt over gennemsnittet med hensyn til andre blockbuster-komedier.
Gravatar

#24 the_paki_don 15 år siden

Jeg synes helt klart, at Borat er noget af det bedste indenfor et årti. For med andre komediefilm så sidder man og griner af de situationer, der udfolder sig og får sig et godt "mainstream latter- og reaktion", men med Cohens film er publikums reaktion på et givent tidspunkt, hvorvidt det er latter, afsky eller så vidtgående, at man forlader salen, lige så sjovt, som det der udfolder sig på skærmen. Det er komedie, der springer ud af lærredet og smækker det i skødet på dig og udfordrer dig og beder dig om at danne dig en mening.
Ganske enkelt brilliant. <--- Er det sådan, man staver det?
Gravatar

#25 mic 15 år siden

Borat helt klart.. Brüno var ok men langt fra samme niveau som Borat.
Gravatar

#26 sluppermand 15 år siden

Borat. Men jeg har dog stadig Brüno til gode, som jeg har meget høje forventninger til.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#27 amadoR 15 år siden

Forstår ikke hvorfor folk ville sige at han ikke sjov. Trods hans "valg af humor" formår han at spille sine karakterer 100%, ærlig talt, det er ikke somom han har lavet en "Muhammed-tegningerne 2". Humor gør for det meste ondt på en eller anden minoritet. Og sådan er det bare.

Han er sjov. End of discussion.
Gravatar

#28 Riqon 15 år siden

#27 -

Nu er humor en ret diffus størrelse. Hvis ikke folk ler af ham, så vil nok så mange gode argumenter for hans talent jo ikke gøre den store forskel. Jeg lo meget af Brüno, min kæreste lo næsten ikke. :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#29 amadoR 15 år siden

Men hvis man når til et sted for man ikke finder Brüno sjov, begrænser man sit potentiale for hvad man finder sjovt drastisk. Hvis alt, ment humoristisk, bliver fortolket som "Uh ha, hvor er det et forfærdeligt billede han tegner af homoseksuelle!", "Uh ha han angriber Kazakhstan på det groveste", så syntes jeg bare man skal lukke sig selv ind i et lille rum, og se Hvem vil være millionær eller Godmorgen Danmark og grine af de små jokes værten der disker op.
Gravatar

#30 Åkepool 15 år siden

#27 - Han fik mig ikke til at grine da jeg så "Borat" og jeg trak kun lidt på smilebåndet af "Talladega nights".

Der er sgu ikke noget Muhammed 2 over ham og jeg bliver ikke på nogen måde provokeret af hans humor, jeg synes bare at han (i det jeg har set) er røvsyg.

De fleste spiller også deres karakterer 100% ærligt, derfor skal jeg ikke nødvendigvis kunne lide dem alle.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: