-
Borat36%
-
Han er ikke sjov20%
-
Brüno17%
-
Ali G ("Ali G Indahouse")13%
-
Kong Julien ("Madagascar")8%
-
Jean Girard ("Talladega Nights")4%
-
Pirelli ("Sweeney Todd")2%
Stemmer i alt: 1204
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 PredatorX 15 år siden
Enig!
Som en anden dog nævner så er han sjovest i kortere segmenter. Ali G showet, IKKE filmen, er sindsyg morsomt. Både som Brüno, Borat og Ali G brillierer han gang på gang.
#22 database 15 år siden
#23 MTK 15 år siden
#24 the_paki_don 15 år siden
Ganske enkelt brilliant. <--- Er det sådan, man staver det?
#25 mic 15 år siden
#26 sluppermand 15 år siden
#27 amadoR 15 år siden
Han er sjov. End of discussion.
#28 Riqon 15 år siden
Nu er humor en ret diffus størrelse. Hvis ikke folk ler af ham, så vil nok så mange gode argumenter for hans talent jo ikke gøre den store forskel. Jeg lo meget af Brüno, min kæreste lo næsten ikke. :)
#29 amadoR 15 år siden
Men hvis man når til et sted for man ikke finder Brüno sjov, begrænser man sit potentiale for hvad man finder sjovt drastisk. Hvis alt, ment humoristisk, bliver fortolket som "Uh ha, hvor er det et forfærdeligt billede han tegner af homoseksuelle!", "Uh ha han angriber Kazakhstan på det groveste", så syntes jeg bare man skal lukke sig selv ind i et lille rum, og se Hvem vil være millionær eller Godmorgen Danmark og grine af de små jokes værten der disker op.
#30 Åkepool 15 år siden
Der er sgu ikke noget Muhammed 2 over ham og jeg bliver ikke på nogen måde provokeret af hans humor, jeg synes bare at han (i det jeg har set) er røvsyg.
De fleste spiller også deres karakterer 100% ærligt, derfor skal jeg ikke nødvendigvis kunne lide dem alle.