• Borat
    36%
  • Han er ikke sjov
    20%
  • Brüno
    17%
  • Ali G ("Ali G Indahouse")
    13%
  • Kong Julien ("Madagascar")
    8%
  • Jean Girard ("Talladega Nights")
    4%
  • Pirelli ("Sweeney Todd")
    2%

Stemmer i alt: 1204

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Åkepool 15 år siden

#29 - Jamen jeg bliver ikke stødt af NOGET af det manden laver, der skal sgu meget mere til.
Men du må da bare respektere, at vi er nogle der bare ikke synes han er sjov.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#32 amadoR 15 år siden

Amen fint nok, så håber jeg du får et kick ud af Ice Age 3 og Winnie & Karina. Du må ha' det.
Gravatar

#33 Riqon 15 år siden

amadoR (29) skrev:
Men hvis man når til et sted for man ikke finder Brüno sjov, begrænser man sit potentiale for hvad man finder sjovt drastisk. Hvis alt, ment humoristisk, bliver fortolket som "Uh ha, hvor er det et forfærdeligt billede han tegner af homoseksuelle!", "Uh ha han angriber Kazakhstan på det groveste", så syntes jeg bare man skal lukke sig selv ind i et lille rum, og se Hvem vil være millionær eller Godmorgen Danmark og grine af de små jokes værten der disker op.

Du stiller lighedstegn mellem nogle ting, der ikke behøver have noget med hinanden at gøre. Folk, der ikke ler af Borat og Brüno, behøver jo ikke være forargede - det kan være, de bare ikke finder det særlig morsomt.

amadoR (32) skrev:
Amen fint nok, så håber jeg du får et kick ud af Ice Age 3 og Winnie & Karina. Du må ha' det.

Det var da en ualmindelig tåbelig udtalelse. Sætter du altid folk i bås på den måde, når de ikke griner af de samme ting, som du gør?

The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#34 Åkepool 15 år siden

#32 - Yes, for det er så umiddelbart det eneste der kan tiltale en humoristisk taber som mig.

For søren da, du har alvorligt brug for hjælp.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#35 filmz-Narniabæver 15 år siden

Kong Julien!

Ser frem til en evt. Grand Prix film!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#36 PredatorX 15 år siden

amadoR (32) skrev:

Der der er bare for dumt... Jeg kan heller ikke forstå Åkepool, men lad da ham om det, istedet for at sætte ham i bås på så tåbelig en måde. Vi er jo altså ikke alle udstyret med samme smagsløg.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: