• Nej, jeg gider ikke se den igen
    57%
  • Måske
    23%
  • Nej, "Avatar" interesserer mig ikke
    14%
  • Ja, helt sikkert!
    5%

Stemmer i alt: 2457

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 mr gaijin 14 år siden

Hvis jeg vil se den igen, sætter jeg bare BD-skiven på. Nogle få minutter ekstra er ikke nok til at sælge mig en bio-billet eller en ny skive.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#12 MOVIE1000 14 år siden

NEJ!!

men det er egentlig et ret dårligt formuleret svar, "Nej, jeg gider ikke se "DEN" igen" hvor mange har da set Special Edition??? :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#13 Bobby Singer 14 år siden

Nej, "Avatar" interesserer mig ikke og sååååån det!
Idjit
Gravatar

#14 Æsop9000 14 år siden

Måske. Jeg så den kun én gang i biografen tilbage i December - og dengang ville jeg gerne have været inde og så den en anden gang, men tog mig aldrig sammen.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#15 HonoDelLoce 14 år siden

Om så jeg blev tilbudt det gratis inkl. hjemtursblowjob, ville jeg takke nej.. Livet er dælme for kort til at bruge så mange timer på at se den samme middelmådige film i biffen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16 mr gaijin 14 år siden

#15 Men livet er også for kort til at sige nej til et hjemtursblowjob.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#17 MOVIE1000 14 år siden

#16 men filmen er i 3D :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#18 HonoDelLoce 14 år siden

#16 men det bliver bare brugt som lokkemad så tit, at jeg godt kan vente til næste svigerfamilie-middag, jeg ikke gider med til ;) :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#19 Highland Park 14 år siden

Kommer det ikke an på, hvem der kører?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#20 filmz-Is 14 år siden

Ellers tak! Synes bio-versionen er ganske glimrende, men gider sgu ikke se den samme film igen (plus 8 nye min), når jeg kan leje eller købe filmen på nogenlunde samme pris på Blu-Ray. Er også ligeglad med alt det 3D-fis, der ødelagde min bio-oplevelse da den i sin tid have premiere.

Skriv ny kommentar: