• Ja, helt sikkert!
    58%
  • Måske
    23%
  • Jeg venter til dvd/Blu-ray-udgivelsen
    11%
  • Nej, filmen interesserer mig ikke
    4%
  • Jeg har allerede set den
    4%

Stemmer i alt: 2065

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#101 filmz-ab 13 år siden

#97

Der er vel ikke nogen der nødvendigvis skal få det sidste år. Jeg synes nu ikke jeg undelukkende vil tildele de såkaldte eksperter "æren", og hvem er eksperterne i det hele taget, og der er vel også forskelle på dem. Er oscar akademiet eksperter, er Roger Ebert ekspert, er en dygtig filmelsker der så forskellige film, ikke også kan være en god ekspert?

Men Rumrejsen er netop en film, som elskere har dyrket igennem flere generationer.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#102 filmz-Bruce 13 år siden

#101 Proceduren er jo helt gnidningsløs, kaos terori uden hokus pokus og vi lægger ikke mærke til den. Men når årene er gået så skal en koncensus nok stille og roligt være dannet

a@babo (101) skrev:
Men Rumrejsen er netop en film, som elskere har dyrket igennem flere generationer.


Ja, men den er stadig forbeholdt et begrænset publikum, som værdsætter dens kvaliteter.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#103 filmz-ab 13 år siden

#102

Det ved jeg nu ikke. Synes da den ses ret ofte på listerne hos folk, og kommer altid på talen, når man taler sci fi. Den er sågar også kommet på bluckbusters 333 film du bør se. Og NEJ, jeg vil ikke diskutere listen, men hey - den har da givet mig et par muligheder for at fange nogle ældre titler.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#104 Åkepool 13 år siden

Jeg bliver sgu også snart nødt til, at prøve at kæmpe mig igennem "2001" en gang til. Det kan være jeg ikke var gammel nok da jeg så den første gang.

Den skal bare ses, når Bruce jo har nævnt den i flere indlæg, end jeg har skrevet ialt :)
Køber den på blu-ray, når konen giver mig lov til at købe film igen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#105 KVASAR 13 år siden

Jeg slipper ikke !!! Skal under alle omstændigheder se den !!!
AVATAR A James Cameron Film - Total $2.782.206.970 Worldwide
Gravatar

#106 Bobby Singer 13 år siden

Inception er en af de få film, som jeg føler at jeg skal opleve på det store lærred. Det er efterhånden meget sjældent jeg tager i biffen, men Inception gør jeg gerne en undtagelse for. :)
Idjit
Gravatar

#107 frankdrebin 13 år siden

#106 Lige mine ord! :)
Gravatar

#108 BN 13 år siden

Bruce (44) skrev:
#40 Kan du nævne en god bollywood af slagsen, men helst uden dans, sang og mullet frisurerne.


Jeg kan da nævne en enkelt god Bollywood-sang, nemlig denne her:

(den afbrydes kortvarigt af lidt monolog)

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#109 filmz-Utyske 13 år siden

Jo, jeg regner med at se den i biffen, jeg føler dog ikke at jeg er grebet af den hype der er om filmen, men omvendt er jeg heller ikke skeptisk, ligesom jeg var omkring TDK.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#110 filmz-Bruce 13 år siden

#108 Du skal altid vælge den [url= version :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: