• Nej, det interesserer mig ikke
    36%
  • Ja, regner med at se den
    19%
  • No way - det er da kun for tøser
    18%
  • Ved ikke - måske
    15%
  • Ja da, Robert Pattinson er for lækker
    7%
  • Ja, men kun fordi min kæreste hiver mig med
    5%

Stemmer i alt: 1274

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 gizmomis 15 år siden

Synes nu også den er lidt unyanceret.. der burde være en "helt klart for det er en fed serie".. jeg synes ikke han er specielt lækker og selv om jeg gjorde så ville jeg aldrig se en film af den grund..
Min mand sværede ja fordi kæresten hiver mig med.. selv om det slet ikke er tvang (fik faktisk forbud mod at se den uden ham) men han følte ikke han havde andre svar muligheder..
Gravatar

#22 Riqon 15 år siden

Forvirrende poll... Jeg går ind for polls, der hellere siger for lidt end for meget ("ja", "nej", "ved ikke", "blankt"), så vi slipper for at få mærkelige formuleringer lagt i munden og skulle lægge diverse tal sammen for at få et nogenlunde overblik over folks indstilling til filmen. Well, måske jeg bare tager polls for seriøst.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#23 NightHawk 15 år siden

Stemte "nej det interessere mig ikke", da jeg fandt den første for usansynlig ringe, og desuden fik et voldsomt anfald af deja vu', da jeg læset Benway's anmeldelse af "New Moon".

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#24 MOVIE1000 15 år siden

Nej interreserer mig ikke.
jeg har lige lånt Twilight for et par dage siden første gang jeg så den faldt jeg i søvn efter en ½ time anden gang efter 1 time så nu vil jeg prøve en tredje gang men jeg er sgu ikke imoneret endnu, og alle mine fordomme mod filmen har jeg endelig fået svar på og de passer GUDSKELOV.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#25 rammy 15 år siden

Nej, jeg er ikke 13 år.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#26 Bobby Singer 15 år siden

Næ det interesserer mig ikke.
Idjit
Gravatar

#27 elwood 15 år siden

Tror heller jeg vil se.

Valomanden: The Movie
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#28 Lord Beef Jerky 15 år siden

Jeg synes valgmuligheden "jeg har allerede set den og den sucks" mangler.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#29 chronaden 15 år siden

Erstat elgen med en typisk dansk teenagetøs og erstat vandet med en Twilight DVD
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#30 bullettooth 15 år siden

eller elgen med Davenport, og søen var en ølpøl med små Bacon stykker i ;-)

Skriv ny kommentar: