• Nej, det interesserer mig ikke
    36%
  • Ja, regner med at se den
    19%
  • No way - det er da kun for tøser
    18%
  • Ved ikke - måske
    15%
  • Ja da, Robert Pattinson er for lækker
    7%
  • Ja, men kun fordi min kæreste hiver mig med
    5%

Stemmer i alt: 1274

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Ericmase 15 år siden

Skal se den i dag, fordi en af mine venner har inviteret mig til at se den bare pga. han er fan af den?! Men det er jo fint nok. For jeg kommer jo med gratis. :D Men vil på en måde ikke se den, men sagde ja til ham. Så jeg kan ikke forvente de helt sroew forventinger.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#32 filmz-Bruce 15 år siden

Skal se den imorgen med lillepigen :) Den første var aldeles ok til det publikum den henvendte sig til (som jeg nok ikke tilhører). Jeg er helt sikker på, at det samme gør sig gældende med 2'eren :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#33 RFriis 15 år siden

Jeg blev modvilligt hevet ind til den første i biffen og har ikke umiddelbart lyst til at gentage "succesen"..
Gravatar

#34 migmig 15 år siden

Jeg ville gerne have stemt "no way!" men værende af hunkøn syntes jeg ikke resten af sætningen passede. Dog må jeg nok give ret i, den mest af alt appelerer til et særligt blåøjet, piget, romantisk anlagt kvindeligt publikum med hang til 'farlige' mænd.

Gravatar

#35 Scarecrow 15 år siden

jeg skal ind og se den senere.. bare fordi jeg kan.. synes ikke at skuespillerne er helt vildt lækkere eller noget.. men vil gerne vide hvad der nu sker efter at ha set 1'eren :D
synes det er ret sjovt at der er opstået så meget fuss omkring twilight, det minder lidt om lige da harry potter kom frem og så alligevel ikke.. det er ret underholdende.. had/kærlighed-forholdet til twilight! :D
Either be groovy or leave, man!

Skriv ny kommentar: