• Nej, men jeg ville gerne
    38%
  • Nej, det interesserer mig ikke
    31%
  • Ja, jeg holder mig vågen hele natten
    22%
  • Ved ikke
    6%
  • Oscar-showet?
    3%

Stemmer i alt: 1695

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 MMB 12 år siden

MOVIE1000 (19) skrev:
Ville gerne se showet, og gerne med andre, men dagen efter skal jeg til tandlæge og arbejde, så jeg får vist brug for den søvn jeg kan få.

Og jeg skal møde kl. 08. Søvn er for pussies!
Gravatar

#22 Slettet Bruger [2661377779] 12 år siden

Nej det skal jeg ikke. Sidste år så det blot dagen efter, hvor jeg er veludhvilet og kan se det i ro og mag og lade vindere lige så stille og roligt synke ind.

I år er interessen heller ikke ligeså stor som den har været. Det er naturligvis næsten altid givet hvem der vinder de store priser, men i år er blot i langt højere grad blottet for spænding.

Jeg vil dog alligevel se frem til George Clooney. Han plejer ofte at kunne sætte gang i løjerne.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#23 BN 12 år siden

Jeg skal arbejde, så nej.

Jeg må nøjes med den sammenfattede udgave, som formodentlig sendes dagen efter.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#24 tiany 12 år siden

Vil rigtig gerne,men har måtte give fortabt... Da graviditetssymptomerne gør at jeg med sikkerhed ikke holder til at være vågen en helt nat.

Det er lidt trist, det er første gang i 8 år.
Valar morghulis
Gravatar

#25 wiseguy 12 år siden

Foeller (21) skrev:
Og jeg skal møde kl. 08. Søvn er for pussies!

Nemlig ;o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#26 Tjernobyl 12 år siden

Vi ser det på NRK igen i år. Det passer mig fint nu da Paprika Steen er vært på TV2 Film. En lige så vigtig tradition plejer dog at være at følge med på vores udprintede Filmz Oscarkonkurrence-skema. Er der slet ingen konkurrence i år?
Gravatar

#27 MMB 12 år siden

Tjernobyl (26) skrev:
Vi ser det på NRK igen i år. Det passer mig fint nu da Paprika Steen er vært på TV2 Film. En lige så vigtig tradition plejer dog at være at følge med på vores udprintede Filmz Oscarkonkurrence-skema. Er der slet ingen konkurrence i år?

Nope :/
Gravatar

#28 Lars.dk 12 år siden

Yousee sender ikke TV2film mere så kan ikke se det :-( men nogen siger det bliver sendt på NRK så skal se det der og så slipper jeg også for de dårlige værter på TV2film :-)

Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#29 Kisbye 12 år siden

Er mere interesseret i de europæiske prisuddelinger, men ser det nok alligevel.
Hvis jeg kan. Ser aldrig fjernsyn andet det kan streames. har ikke kabeltv overhovedet.

Nogen der ved om det kan lade sig gøre at streame NRK over nettet? Mener der var et program for nogle år siden der hed zaato eller sådan noget?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#30 rammy 12 år siden

Nej, det interesserer mig ikke.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com

Skriv ny kommentar: