• Nej, men jeg ville gerne
    38%
  • Nej, det interesserer mig ikke
    31%
  • Ja, jeg holder mig vågen hele natten
    22%
  • Ved ikke
    6%
  • Oscar-showet?
    3%

Stemmer i alt: 1695

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Therien 12 år siden

Set det live så vidt muligt siden 91 - Så ja, det skal jeg! Tager normalt fri dagen efter :)
Gravatar

#32 Silver666 12 år siden

Springer over i år
ingen af filmene som er nomineret har jeg set.
Syntes det ligner en for tynd line up.
Gravatar

#33 Kisbye 12 år siden

Kom i tanke om at jeg har sputnik abonnement, men de har åbenbart ikke rettigheder til at sende det. øv
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#34 Wrangque 12 år siden

Hejsa. Jeg er også meget interesseret i alternativer til at se tv2 film i morgen nat. Jeg ejer ikke et tv abonnement.

Jeg har snakket med TV2 da jeg ville høre om de sendte det på sputnik, men de har ikke internet rettigheder til hærlighederne. NRK viser det på tv og på deres hjemmeside kan man live streame fra deres kanaler men kun "programmer vi har rettigheter til." og hvis tv2 ikke har internet rettigheder nægter jeg at tro på at NRK har. Tror slet ikke at de har solgt internetrettigheder til nogen som helst i år.

Anyway, that leaves me with sketchy internet live streams. Jeg er ikke stolt af det, men oscars skal jeg fandeme se. Er der nogen der har nogle gode ideer? :)

Den "oscar2012live.com" side stoler jeg ikke på, blandt andet på grund af sætninger som denne: "We know how many viewer there will be but we know that it will the best show." og HVIS de har et stream så er det da den første side AMPAS lukker :)

Anyway, help a brother out? :)

Ps. Jeg opfordre selvfølgelig ikke til ulovligheder. Jeg vil for alt i verden gerne finde et feed eller en internetstation eller noget lignende hvor jeg lovligt kan betale mig fra at se det. Er der mon nogen der kender til sådanne tilbud?
Gravatar

#35 multix 12 år siden

Foeller (27) skrev:
Nope :/

Så er det godt BDLive har ;-) http://bdlive.dk/blu-ray-artikel/1290-s%C3%A5-er-o...

Også hele natten er der konkurrencer :-)
Gravatar

#36 MMB 12 år siden

multix (35) skrev:
Så er det godt BDLive har ;-) http://bdlive.dk/blu-ray-artikel/1290-s%C3%A5-er-o...

Ja, det har jeg læst ret mange gange efterhånden. ;)
Gravatar

#37 Frederik 12 år siden

Har gjort det de tidligere år, men har egentlig altid siddet tilbage med følelsen af, at jeg godt kunne have undværet det.

Værterne er som regel altid skuffende ifht. Golden Globes, og vinderne er alt for forudsigelige og kedelige.

Ser frem til at stå op mandag morgen og at se at The Artist har hevet alle priserne hjem..zzz.
Gravatar

#38 Broomie 12 år siden

Jeg står lidt i et dilemma.. Jeg er meget stor basketballfan og den årlige All-Star kamp ligger lige oven i oscarshowet -.- .
Gravatar

#39 Collateral 12 år siden

Foeller (36) skrev:
multix (35) skrev:

Ja, det har jeg læst ret mange gange efterhånden. ;)

Sorry :(

...og ja jeg ser showet sammen med kæresten. Plejer at være meget hyggeligt :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#40 Batsy 12 år siden

Nej kommer jeg nok ikke til, det starter for sent og jeg har en skole at passe. FUCK YOU BLOODY SCHOOL!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: