• Wars
    80%
  • Trek
    20%

Stemmer i alt: 1585

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Skobbolop 20 år siden

Star Wars var det før, men efter de nye film... Star Trek..

de gamle star wars var et lo2-strike :D

#42 filmz-Wacker 20 år siden

nu rykker vi

77 Stemmer

Tak for indlæg på debat du ved nok trekster :-D
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#43 trekster 20 år siden

;)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#44 wiseguy 20 år siden

Både Star Wars og Star Trek er super underholdende og har været en del af min opvækst. Man kan se filmene igen og igen og Star Trek tv-serierne er glimrende tømmermænds tv...
Jeg smider nu min stemme på Star Wars - helt og aldeles fordi Star Wars har de fedeste skurke...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#45 reaper.dk 20 år siden

hmmm.... den er svær, der burde være en "De er lige gode" :-)
Trapped in time. Surrounded by evil. Low on gas
Gravatar

#46 Spanner 20 år siden

Star Trek... er det ikke ham med ørerne?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#47 Lowkey 20 år siden

Det er rigtigt at Star Wars plejede at være eventyrfilm. Det kunne vel næppe være ren science-fiction, da der i universet indgik et direkte overnaturligt element.
Når jeg skriver sci-fi, så vælger jeg forøvrigt definitionen "literary fantasy involving the imagined impact of science on society.".
De nye "såkaldte" Star Wars, der omtrent bærer lige så stor lighed med originalerne som The Musketeer havde med Dumas' klassiker, fik godt og grundigt jordet dette ved at introducere de idiotiske midichlorians.
The Force var nu degraderet til en samling ækle parasitter i blodet, og fantasy-elementet forsvandt, ironisk nok, som ved et trylleslag.

Space opera er vel den mest korrekt term for begge universer.

Jeg ved ikke hvorfor Star Trek aldrig rigtigt har sagt mig noget. Jeg synes måske at det er mere kitch end egentligt spændende. Min umiddelbare association når jeg hører ordet Star Trek, er en flok mennesker i kvasi-futuristiske uniformer, der ligger og triller rundt mellem hinanden og diverse eksploderende paneler, i et middelstort rum med rødt gulvtæppe og panoramavidnue... nårh ja, og så naturligvis også ham med ørerne.

Jeg satte mit kryds ved Star Wars, og her mener jeg naturligvis de 3 rigtige Star Wars film, ikke Pepsi presents McDisney's Star Wars (nu med n*sync).
Daisy, Daisy...
Gravatar

#48 Spanner 20 år siden

hahahahaha
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#49 azathoth 20 år siden

#47: Hvis Star Wars er space opera... er Star Trek så ikke space soap-opera?? ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#50 Zelle 20 år siden

Jeg vil lige nævne når jeg siger at Star Trek ikke siger mig noget, at jeg skam har set en hel del afsnit og et par af filmene... Syntes bare ikke rigtigt det har fanget på noget tidspunkt...
Bare lige for at opklare at jeg ikke bare syntes Star Trek er en konkurrent ;D
Udover det så er det rigtigt at det er underligt at sammenligne Star Wars og Star Trek som du siger Insider, men du er endnu en gang admin og det er endnu en gang jer der har lavet afstemningen ;DDD
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens

Skriv ny kommentar: