• Anden film
    20%
  • Løvernes konge
    16%
  • Titanic
    15%
  • The Green Mile
    11%
  • Forrest Gump
    9%
  • Schindlers liste
    8%
  • E.T.
    7%
  • Bambi
    6%
  • Finding Neverland
    4%
  • Philadelphia
    3%
  • Tid til kærtegn
    1%

Stemmer i alt: 2653

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#131 MMB 14 år siden

Highland Park (129) skrev:
"No Country for Old Men"

Jep... Den tomme følelse, som den film efterlod mig med efter at have været underholdende det meste af vejen, fik næsten også mig til at græde...
Gravatar

#132 BN 14 år siden

Foeller (131) skrev:
Jep... Den tomme følelse, som den film efterlod mig med efter at have været underholdende det meste af vejen, fik næsten også mig til at græde...

Hehe. Jeg havde det på noget nær samme måde.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#133 strid 14 år siden

Stemte The Lion King, men der er sgu mange andre film der kan gøre mig helt grædefærdig.

Bridge to Terabithia
A Guide to Recognizing Your Saints
Grave of the fireflies
Brokeback Mountain
I am Sam
Braveheart
Stop-Loss
Friday night lights
Leon
Sling Blade
The Wrestler
The Deer Hunter
og sikkert mange flere som jeg ikke kan huske lige nu
Gravatar

#134 Slettet Bruger [3481422503] 14 år siden

Swept from the Sea (1997) selvom det er ret lang tid siden jeg sidst så den.
PLEASE DELETE THIS ACCOUNT!
Gravatar

#135 deathlikesilence 14 år siden

No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist.
Gravatar

#136 Novaree 14 år siden

Hvad blev der af "Legendernes Tid"/"Legends of the fall"?? Min absolutte favorit tudefilm.
Gravatar

#137 Nicki52 14 år siden

Novaree (136) skrev:
Hvad blev der af "Legendernes Tid"/"Legends of the fall"?? Min absolutte favorit tudefilm.

Den skrev jeg også på. Men den kom ikke på, for det er nok mest populære tudefilm der blev sat på.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#138 lassep 14 år siden

Der er også mange film der kan tvinge en tåre frem hos mig.
Mærkelig nok så er der en scene i remember the titans der får mig til at stortude hver gang.
Gravatar

#139 Fynboen 14 år siden

Lidt (men ikke meget) udenfor kategori, men denne scene fra fresh prince får mig hver gang... inkl. denne, hvor jeg bare skulle finde den til jer... ,o)

Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#140 filmfan 14 år siden

Jeg mangler Shadowlands på listen. Det er ubetinget den film, jeg har tudet mest over. Men jeg tror i øvrigt, det afhænger meget af hvilket humør man lige er i på det tidspunkt man ser en film, hvorvidt man er nem at bevæge eller ej.

Men jeg har nu generelt nem ved at ryge i fælden, og sidst jeg måtte give efter for presset og åbne for sluserne, var såmænd til "Toy Story 3" ;-)
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch

Skriv ny kommentar: