• Anden film
    20%
  • Løvernes konge
    16%
  • Titanic
    15%
  • The Green Mile
    11%
  • Forrest Gump
    9%
  • Schindlers liste
    8%
  • E.T.
    7%
  • Bambi
    6%
  • Finding Neverland
    4%
  • Philadelphia
    3%
  • Tid til kærtegn
    1%

Stemmer i alt: 2653

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 chronaden 14 år siden

Jeg har grædt af 3 film i mit liv (over film), og det er nok 6 år siden sidst... lige indtil jeg så "Elephant Man" for første gang for en 4 måneders tid siden, må indrømme jeg aldrig har tudet så meget til en film før på trods af mine 29 somre :P
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#72 filmz-Is 14 år siden

Jeg har ikke decideret grædt under en film, men har flere gange fået en stor klump i halsen. Har set alle filmene på listen, og synes de alle sammen er virkelig rørende. "Løvernes Konge" har jeg set flest gange, og den har rørt mig gang på gang. Det er nok den film der har sat sig mest fast i min bevidsthed. Af andre film som har bevæget mig kunne "A Beautiful Mind" og "Rocky" også nævnes.
Gravatar

#73 filmz-Bruce 14 år siden

PredatorX (68) skrev:
You and me both pal... Faktisk har jeg det sådan hver anden weekend.. Its sucks being a weekend dad. (hvilket også var derfor jeg flæbede som en teenager til den der video der blev sendt rundt på FB med soldater fædrene der kom hjem fra krig..) fuck hvor var det ringe formuleret haha

Jep der flæbede jeg også :) Men det står mig lysende klart, selvom det er 6-7 år siden, når hun græd i bussen og den forsvandt. Hele dagen totalt ødelagt :( Ja det må være surt kun at være weekend far :( Jeg var også oppe og slås mod kvinder, som forsøgte og gøre livet surt "for os" :( Kæmpede mod lektor Lone Nørgaard. Mandehader af rang!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#74 fazz 14 år siden

"Umberto D." fortjener også at blive nævnt.
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#75 Gasivodo 14 år siden

Det blev mellem Finding Neverland og Green mile og milen vandt.
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#76 Gasivodo 14 år siden

HOV! Gælder tude som pisket i barndommen?

I så fald: Kammerat Napoleon (Animal Farm) (animationsfilm- 1954)!

Har ikke magtet, at se den siden!! Men gør det når datteren eller jeg bliver gamle nok!?
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#77 filmz-ab 14 år siden

The Gamer - jeg brød helt sammen :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#78 Highland Park 14 år siden

JannikAnd (70) skrev:
Rigtige mænd græder ikke, og jeg har ikke fældet en tåre siden den første "Landet for længe siden".

Tillykke. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#79 MOVIE1000 14 år siden

Jeg gad godt at se Elephantman, men alligevel ikke for for hvis den er så sørgelig at jeg bryder helt sammen i tårer, men venter nok med at se den til efter min forkølelse er ovre ellers tør jeg ikke tænke på alt det snot der vil være ud over det hele :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#80 chronaden 14 år siden

Film dig selv når du ser den :P

(og så på youtube!)
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: