• Anden film
    20%
  • Løvernes konge
    16%
  • Titanic
    15%
  • The Green Mile
    11%
  • Forrest Gump
    9%
  • Schindlers liste
    8%
  • E.T.
    7%
  • Bambi
    6%
  • Finding Neverland
    4%
  • Philadelphia
    3%
  • Tid til kærtegn
    1%

Stemmer i alt: 2653

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 PredatorX 14 år siden

Little Women, The Iron Giant,

Bloodsport (fordi det hele er så smukt)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#62 PredatorX 14 år siden

Bruce (23) skrev:
Untergang! Den slutscene får mig bare ned hvergang :(

Glemte du ikke The Patriot? hehe
Gravatar

#63 PredatorX 14 år siden

RasmusFL (42) skrev:
'Mads og Mikkel'

Var dog ved bogstavelig talt at bryde sammen under 'Toy Story 3' for nyligt. Slutningen fik så mange følelser op i mig. Jeg stirrede tomt ind i lærredet til sidst og tænkte på, at jeg var blevet ældre og ikke længere legede med legetøj. En banal, men kraftfuld påmindelse.

Det gjorde min datter også... Faktisk græd hun i en time efter filmen... *suk*
Gravatar

#64 Bobby Singer 14 år siden

Hvordan pokker har jeg kunne glemme Carlito's way!

Selvom vi i starten af filmen ser at det ikke vil lykkedes for Carlito at slippe væk fra det kriminelle miljø, bliver jeg sgu alligevel lige rørt hver gang.

Link til den omtalte scene:
Idjit
Gravatar

#65 filmz-Bruce 14 år siden

#62 For dælen da ja. Jeg tuder hver gang jeg ser den lille pige skrige efter faderen :( Tænker altid på lillepigen, da hun skulle afleveres og i skovbørnehave med bus :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#66 Kruse 14 år siden

Hvordan kan det være at der ikke er nogen der har nævnt Dead Poet Society(Døde Poeters Klub)! Man kan ikke se den film uden at få en klump i halsen og fugtige øjne. I dare you! I fuckin' double dare you, motherfucker!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#67 BN 14 år siden

PredatorX (62) skrev:
Glemte du ikke The Patriot?

Det blev så også en påmindelse til MIG. Den scene prikker også altid til MINE tårekanaler.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#68 PredatorX 14 år siden

Bruce (65) skrev:
#62 For dælen da ja. Jeg tuder hver gang jeg ser den lille pige skrige efter faderen :( Tænker altid på lillepigen, da hun skulle afleveres og i skovbørnehave med bus :(

You and me both pal... Faktisk har jeg det sådan hver anden weekend.. Its sucks being a weekend dad. (hvilket også var derfor jeg flæbede som en teenager til den der video der blev sendt rundt på FB med soldater fædrene der kom hjem fra krig..) fuck hvor var det ringe formuleret haha

Kruse (66) skrev:
Hvordan kan det være at der ikke er nogen der har nævnt Dead Poet Society(Døde Poeters Klub)! Man kan ikke se den film uden at få en klump i halsen og fugtige øjne. I dare you! I fuckin' double dare you, motherfucker!

Oh yes, det er også en knuser... God film... Lang tid siden jeg har set den, men tænkte faktisk på den forleden:)
Gravatar

#69 MOVIE1000 14 år siden

der blev lige nævnt The Patriot, jeg kom i tanke om at jeg glemte at skrive Braveheart.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#70 JannikAnd 14 år siden

Rigtige mænd græder ikke, og jeg har ikke fældet en tåre siden den første "Landet for længe siden". Men mange film har bevæget mig:

- "Letter from an Unknown Woman"
- "The Passion of Joan of Arc"
- "The Burmese Harp"
- "Sunrise"
- "Three Colours: Blue"
- "Au hasard Balthazar"
- "Lola Montès"
- "Paris, Texas"

Af nyere film er "A Single Man" uden tvivl den, der har ramt mig mest.

Skriv ny kommentar: