-
Kun hvis de viser dem samlet28%
-
Er slet ikke interesseret i "Grindhouse"25%
-
Ja, begge film24%
-
Venter på dvd-udgivelsen21%
-
Kun Tarantinos "Death Proof"2%
-
Kun Rodriguez' "Planet Terror"1%
Stemmer i alt: 1732
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 filmz-Bruce 17 år siden
Nu vælter markedet i film, med dusin instruktører, som forsøger at gøre ham kunsten efter og ofte i rendyrket kopistil. Effekten er ikke til at komme udenom. Uanset hvor original Tarantino og Rodrigues måtte ønske Grindhouse skal fremstå, så er der intet i traileren udover den kunstigt forældede cellouid, som signalerer nyskabelse. Det er gammel vin på nye flasker, forhåbentlig præsenteret noget mere professionelt end "parallelimportørerne", men helt uden den langtidsholdbarhed som Pulp Fiction havde. Kan Grindhouse underholde i 3 timer og bringe gode minder tilbage fra 70'ernes exploitation B-film og udnytte Kurt Russels charisma, så vil jeg formode det er det maksimale man får med sig fra biografen denne gang.
Når alt kommer til alt, er Tarantino et produkt af Playtime og Blockbuster, med en umådelig stor viden omkring andre instruktørers opskrifter på en god film, som han mesterligt har udnyttet til at iscenesætte sin egen stil.
#32 mini_jette 17 år siden
Jeg ville ønske jeg kunne komme med en så fin forklaring på hvorfor jeg ikke gider se de film, som den bruce kommer med... Men sandheden er at jeg aldrig har brudt mig om Tarantinos film! Engang så jeg Pulp Fiction og det var det...I mine øjne var det noget usammenhængende makværk, som var blottet for enhver personlig charme. Efter nogle år troede jeg det bare var fordi jeg havde været for umoden, og besluttede mig for at give ham en ny chance, det blev Kill Bill, som heller ikke kunne vinde mig over...
Efter jeg så så hvordan det lykkedes ham at maltraktere sæsonfinalen på CSI 5. sæson, kom jeg op med den nette lille teori at alle bare har én instruktør, skuespiller, producer (whatever) som de bare ikke kan klare - hos mig er det Tarantino der trak nitten..!
#33 duuk74 17 år siden
#34 nakalay 17 år siden
#35 thomasegebaek 17 år siden
Udgaven af Taratinos Death Proof på 110min er NOMINERET TIL PALM 'D OR
#36 thomasegebaek 17 år siden
#37 ajust 17 år siden
Enlighten me!
#38 Gin 17 år siden
#39 Bony 17 år siden
Hvor har du set dem henne?
#40 thebigzzz 17 år siden