-
Ja, den var rigtig fed!48%
-
Nej, men jeg vil gerne28%
-
Ja, den var ganske underholdende16%
-
Nej, det der superhelte-pjat interesserer mig ikke6%
-
Ja, men den var ikke særlig god2%
Stemmer i alt: 2349
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 MOVIE1000 12 år siden
Det er Stan Lees version, jeg synes at Thor universet er godt fundet på. Man bliver skuffet hvis man regner med Thor, som man kender ham fra den nordiske mytologi.
Men jeg stemte Ja, den var rigtig fed.
Så må man da også have at de tager det med sig, når de engang laver, Thor 2, Captain AMerica 2 og Iron Man 3. Her tænker ejg på action delen og humoren altså den underholdene del. Men gerne mere spænding, når man altid ser en helte film som Marvel ved man allerede på forhånd at helten redder dagen og overlever med et par skrammer eller et ødelagt kostume.
#12 Adagio 12 år siden
Grunden til at jeg bruger " " om superhelte er fordi jeg har lidt svært ved at kalde dem det. Iron Man er den eneste af dem der umiddelbart kan kaldes for superhelte IMHO
#13 PredatorX 12 år siden
Okay, så Thor, Captain America, Hawkeye og The Hulk er ikke superhelte? De har ikke superkræfter?
#14 skittlez 12 år siden
LOL. De er alle sammen superhelte. Tilmed de bedste Marvel har at byde på. Hvis man kender bare lidt til det, ville man vide at de ikke har "smidt" dem ind, men at det i det store hele er dem der startede Avengers, og altid har været grundstenen. Ville du være mere til DCs pendant, Justice League, hvor du får Superman, Batman, Wonder Woman osv.?
Figurerne i The Avengers er i hvert fald som de skal være, men hvis de ikke er din kop te, er der vel ikke så meget at gøre, da de besætningsmæssigt ikke kunne have gjort det meget anderledes ;)
#15 filmz-loke76 12 år siden
Marvel Thor != Nordisk mythologi Thor...
Stemte vil gerne se den, skulle have set den i aften, men makkeren er blevet syg den tølper.
#16 MystiskeMox 12 år siden
Historien gik man ikke så meget op i, den var tydeligvis ikke særlig gennemtænkt, men skuespillerne, replikkerne og aktion var god.
SPOILER (herunder)
Rumvæsenerne virkede ikke specielt overlegne. De blev pløkket med bue og pil samt helt almindelige pistoler og deres våben var ikke specielt avancerede. Det viste sig at vores var langt mere avancerede. De havde intet, der kunne matche en atombombe. Hvorfor i alverden ikke bare fyre atombomben mod moderskibet i stedet for at bombe New York sønder og sammen med en atombombe, det giver ingen mening.
Og havde de her aliens endelig nogle virkelig slemme våben hvorfor brugte de dem så ikke? Hvis de var slemme nok så ville jordens befolkning overgive sig for at undgå fx flere angreb af lign. slags (ligesom det vi så i sin tid i 2. verdenskrig da amerikanerne kastede atombomberne).
Regeringen er fuldstændig uduelig og inkompetent og vælger at fyre atombomber af midt i New York, mens kampen stadig kan svinge til begge sider samt det forhold at fjenden ikke virker særlig farlig.
Thor har altid været stærkere end Loke, derfor virker Loke ikke så skræmmende når man ved at Thor alene kan klare ham. OK, der er så aliens-hæren i bagspil, men det tager alligevel lidt af skurkerollen. Lokes styrke er selvfølgelig også manipulering, som vi også ser lidt af.
Nu er det begrænset hvad jeg har læst af Marvel, men jeg mener at have set lister over styrke og at Thor står ret højt (lidt under Hulk), mens Ironman er medium. Som jeg ser det burde Thor hurtigt have fået lagt Iron man på is i deres lille kamp. Og Captain America kan da umuligt stå specielt højt i styrke. Han virkede i hvert fald ikke som en der er i nærheden af Ironman styrkemæssigt, efter at jeg så filmen "Captain America". Nå ja, måske de bare skal underholde, men der må godt være lidt hold i tingene og bedre gennemtænkt.
Trods alt stadig både god og underholdende.
#17 cnr 12 år siden
Ganske god film - og godt at se at Joss får succes, men undre godt nok også mig at den klare sig så godt. Nerds will rule the world - nej det gør de åbenbart allerede!
#18 Mads47 12 år siden
Jeg kan ikke helt se hvordan Amerikanerne skulle ramme moderskibet med en A-bomb, da den befinder sig i en anden galakse, og Alien hæren bruger en portal til at invader jorden. Der er ingen måde på de kan lokalisere moderskibet på. Plus det er de færreste A-bombs der kan flyve så langt i rummet, hvis de overhoved kan flyve i rummet :P
Personligt syndes jeg det var en Ok film. Den gjorde det den skulle, masser af action og nogle så grin hist og her :)
#19 MystiskeMox 12 år siden