• Ja, den var rigtig fed!
    48%
  • Nej, men jeg vil gerne
    28%
  • Ja, den var ganske underholdende
    16%
  • Nej, det der superhelte-pjat interesserer mig ikke
    6%
  • Ja, men den var ikke særlig god
    2%

Stemmer i alt: 2349

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 David Munch 12 år siden

Sakset fra artiklen omkring at den har ramt 1 milllion:

Jeg må indrømme at jeg ikke helt kan forstå at den får så meget fart på... Den var da ganske udemærket, men jeg synes ikke den var bedre end fx. Thor, som da heller ikke var et mesterværk.

Er det kun fordi der er flere superhelte med, eller jeg bare ikke nem at imponere mere? :)
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg synes den er fremragende, og da jeg synes det, må jeg også have set den. Jeg er dog også en smule forundret over, at den kan indtjene så mange penge så hurtigt. Der er da masser af modstandere af superheltefilm derude, så jeg troede egentlig at målgruppen kun kunne få filmen sådan ca. dobbelt over sit budget i dens levetid i biograferne.... shows what I know.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 Therien 12 år siden

Ganske underholdende, vil gerne se flere af den slags :) Men gode one-liners, 0 historie, fin action og skuespil til husbehov er sgu ikke den revolution man gerne vil have det skal værre..
Gravatar

#4 Vogel 12 år siden

Ikke set den og har ingen intentioner om det og det er udelukkende af samme grund, hvorfor jeg ikke har set Thor. Jeg hader Thor! At tage myten om Thor; voldtage den og efterfølgende smide ham i en spandex dragt er bare for meget. Jeg bliver så arrig.
Gravatar

#5 Slettet Bruger [3203320230] 12 år siden

#4 -

Blev du ligeså arrig da Heimdal blev lavet til en lille, tyk og lidt sørgelig mand i den danske tegneserie? :)
Gravatar

#6 PredatorX 12 år siden

Vogel (4) skrev:
At tage myten om Thor; voldtage den og efterfølgende smide ham i en spandex dragt er bare for meget. Jeg bliver så arrig.

Og hvilken myte er det så?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#7 Hr. Nielsen 12 år siden

Ja, den var rigtig fed!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#8 Batsy 12 år siden

Ja, den var rigtig meget awesome!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9 MuManden 12 år siden

Stemte "Nej, det der superhelte-pjat interesserer mig ikke"
Syntes sgu det siger mig mindre og mindre med aldren.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#10 Ericmase 12 år siden

Ja, den var ekstrem fed!
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: