-
Jack & Jill39%
-
Drengerøve-filmene16%
-
Anden film13%
-
Alle Sandler-film er gode!9%
-
Click8%
-
That's My Boy6%
-
Jeg erklærer jer nu for Chuck og Larry6%
-
Mød min 'måske' kone3%
Stemmer i alt: 707
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 Mikkel Abel 11 år siden
Stemmen gik til Jack & Jill, det er muligvis nogen af det værste lort jeg længe har set. Og Pacinos lille rolle... What the fuck happened to you?
Men Click er også fænomenal dårlig, samt hans film Bedtimes Stories.
#12 Bandalia 11 år siden
#13 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#14 Lord Beef Jerky 11 år siden
#15 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#16 cookiedude91 11 år siden
#17 Lord Beef Jerky 11 år siden
- Adam Sandler's komedier er typisk ufatteligt tynde mht plottet, og derfor også ufatteligt korte. Anger Managements plot gentager sig selv om og om igen i 1 time og 45 minutter... det føles dog nærmere som 3 timer.
- En protagonist og antagonist bekæmper hinanden på utroværdig vis, men man holder ikke med nogen af dem, da de begge er idioter. Det kunne være sjovt hvis humoren fungerede, men alt er karikeret til ekstremerne.
- Tempoet går helt i stå efter blot 15 min, og bliver her indtil de sidste 15 minutter. Filmen får Bela Tarrs film til at minde om reklamer!
- Der er absolut ikke en detalje i selv det overordnede plot, jeg finder troværdigt. Som usandsynlighederne hober sig op, mistede jeg interessen, og det var allerede efter et par minutter.
- Den er ikke sjov. Ikke en vittighed fungerede.
- Den stinker af lort.
#18 knipsknips 11 år siden
#19 Riqon 11 år siden
En ok Adam Sandler-film, jeg har set, er "50 First Dates". Og så mener jeg også, at "Anger Management" var ok, ikke mindst for Jack Nicholson og et generelt interessant præmis.
#20 Warbeard 11 år siden