• Jack & Jill
    39%
  • Drengerøve-filmene
    16%
  • Anden film
    13%
  • Alle Sandler-film er gode!
    9%
  • Click
    8%
  • That's My Boy
    6%
  • Jeg erklærer jer nu for Chuck og Larry
    6%
  • Mød min 'måske' kone
    3%

Stemmer i alt: 707

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Mikkel Abel 11 år siden

Af dem på listen har jeg set Grown Ups (1), Click og Jack & Jill.

Stemmen gik til Jack & Jill, det er muligvis nogen af det værste lort jeg længe har set. Og Pacinos lille rolle... What the fuck happened to you?

Men Click er også fænomenal dårlig, samt hans film Bedtimes Stories.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#12 Bandalia 11 år siden

MikkelAbel (11) skrev:
Men Click er også fænomenal dårlig, samt hans film Bedtimes Stories.
Den var da jo til børn...
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Gravatar

#13 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Jeg synes det er mere relevant at fremhæve hans bedste film, da man skal lede længere efter dem. Her vil jeg fremhæve The Wedding Singer og Anger Management, ingen af hvilke er decideret elendige.
Doctor Last Warning
Gravatar

#14 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg vil hellere fremhæve Punch-Drunk Love og Funny People, og dernæst pointere at jeg sikkert havde stemt på Anger Management, hvis den havde været en mulighed - så decideret ringe er den!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Jeg vil mene, at Anger M er lige en tand bedre end elendig. Den har jo for det første Jackoboy med.
Doctor Last Warning
Gravatar

#16 cookiedude91 11 år siden

okay ved godt der er god grund til at hade adam sandlers seneste film, men en film jeg holder meget af er the longest yard, den synes jeg stadig der er sjov :) for ikke at nævne funny people, men jack og jill var godt nok noget bras, den fik klart min stemme
Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 11 år siden

#15 og Jack and Jill har Al Pacino med, men alligevel er begge film virkeligt elendige. Anger Management har følgende problemer:

- Adam Sandler's komedier er typisk ufatteligt tynde mht plottet, og derfor også ufatteligt korte. Anger Managements plot gentager sig selv om og om igen i 1 time og 45 minutter... det føles dog nærmere som 3 timer.

- En protagonist og antagonist bekæmper hinanden på utroværdig vis, men man holder ikke med nogen af dem, da de begge er idioter. Det kunne være sjovt hvis humoren fungerede, men alt er karikeret til ekstremerne.

- Tempoet går helt i stå efter blot 15 min, og bliver her indtil de sidste 15 minutter. Filmen får Bela Tarrs film til at minde om reklamer!

- Der er absolut ikke en detalje i selv det overordnede plot, jeg finder troværdigt. Som usandsynlighederne hober sig op, mistede jeg interessen, og det var allerede efter et par minutter.

- Den er ikke sjov. Ikke en vittighed fungerede.

- Den stinker af lort.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18 knipsknips 11 år siden

Alle Adam Sandler film er dårlige ;) !
Gravatar

#19 Riqon 11 år siden

Jeg stemte på "Jack & Jill", men det er ren gætværk fra min side, da jeg ikke tør se den. Af de på listen har jeg set "Click" (som ikke var værst) og "Chuck og Larry", som jeg dårligt kan huske..

En ok Adam Sandler-film, jeg har set, er "50 First Dates". Og så mener jeg også, at "Anger Management" var ok, ikke mindst for Jack Nicholson og et generelt interessant præmis.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#20 Warbeard 11 år siden

Zohan er nice!

Skriv ny kommentar: