• Jack & Jill
    39%
  • Drengerøve-filmene
    16%
  • Anden film
    13%
  • Alle Sandler-film er gode!
    9%
  • Click
    8%
  • That's My Boy
    6%
  • Jeg erklærer jer nu for Chuck og Larry
    6%
  • Mød min 'måske' kone
    3%

Stemmer i alt: 707

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Bandalia 11 år siden

Jack & Jill er den eneste jeg har set, og må sige den er ELENDIG!!!!
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Gravatar

#2 moulder666 11 år siden

Jeg ville nok sige "Mr. Deeds" - puhada, den er ringe. Det værste er nok den "romance" der er i den - det er ganske tydeligt, at ikke engang den kvindelige modpart synes, at det virker som noget der burde kunne lade sig gøre i virkeligheden!

Når det så er sagt, så er "Click" og "Mød min 'måske' kone" af de nyere godt nok også ringe.

Det der næsten undrer mig mest er, at jeg rent faktisk godt kan lide nogle af hans tidligere film - det havde jeg faktisk glemt. "Happy Gilmore", "The Waterboy" og især "Airheads" er ganske fornøjelige!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#3 MOVIE1000 11 år siden

Må indrømme at den eneste jeg kan lide, nok ses som den værste herinde, som undrer mig ikke er at finde på listen You dont miss with the zohan. Ellers burde valgmuligheden alle Sandler film er dårlige!. være til stede, så havde den helt klart fået min stemme.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 11 år siden

You Don't Mess With The Zohan, The Waterboy, Jack & Jill og Anger Management står alle til 1/10 hos mig. Ellers går hans film typisk mellem 3-5/10 og enkelte scorer op i den høje ende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 OxxY 11 år siden

Alle Adam Sandler film er værst ....
Gravatar

#6 palooka 11 år siden

John Turturro gør faktisk Mr. Deeds seværdig for mit vedkommende.
Jeg har heldigvis ikke set Jack & Jill, men efter som den første Grown Ups rangerer som den 3. dårligste film jeg har haft "fornøjelsen" af at stifte bekendtskab med (kun overgået af The Blue Lagoon og Piranha 3DD) så er jeg ikke bleg for at sætte min stemme på den alligevel.
Gravatar

#7 Bandalia 11 år siden

MOVIE1000 (3) skrev:
Må indrømme at den eneste jeg kan lide, nok ses som den værste herinde, som undrer mig ikke er at finde på listen You dont miss with the zohan. Ellers burde valgmuligheden alle Sandler film er dårlige!. være til stede, så havde den helt klart fået min stemme.
Hvorfor synes du en racistisk film som den er god!??! Jeg hader den for hvor racistisk den er for Araberne i Palæstina. Og får jøderne til at ligne som "heltene" og at Palæstina er deres [jøderne's] land.
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Gravatar

#8 Batsy 11 år siden

Har rent faktisk ikke set en Sandler film som jeg kunne lide. Så mangler en "Jeg kan ikke lide nogen af dem".
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9 S.S 11 år siden

Det er umuligt at vælge kun en, samtlige film på den liste er lort med lort på.
Gravatar

#10 Sweetiebellefan 11 år siden

"Jack & Jill"
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.

Skriv ny kommentar: