• Jaws 4
    41%
  • Anden
    18%
  • On Deadly Ground
    13%
  • The Swarm
    12%
  • The Hand
    10%
  • Beyond the Poseidon Adventure
    6%

Stemmer i alt: 287

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Slettet Bruger [4035991755] 21 år siden

Nogle gange kan man godt få det indtryk at nogle af jer er film-nørder. Hehe. Ofte er afstemningerne om noget almindelige dødelige ikke aner en skid om (eller også er jeg bare dum). Jeg kender kun Jaws 4 på denne liste. Ligesom jeres sidste poll om damealiens. Havde du aldrig hørt om nogle af dem. Havde dog hørt om Star Trek og Farscape (ikke BS9, hvad det så end er). Og så kommer der en afstemning om hvad man glæder sig mest til i 2003, hvor mulighederne lutter er store næsten 100% sikre succeser. Noget som alle kan svare på.
Meget afvekslende polls, og helt fint med mig. Synes det er dejligt. Får én til at synes man laver noget ud over film, fordi man ikke kender halvdelen af mulighederne :)

Anyway, ved ikke hvad budskabet med denne besked er....eh...
Gravatar

#2 Slettet Bruger [4035991755] 21 år siden

Men altså ikke ment som nogen kritik. Nærmere bare en slags konstatering !
Gravatar

#3 filmz-Zero 21 år siden

Hehe du er ikke den eneste der føler sig sat lidt bagud her på sitet :) Jeg troede selv jeg vidste meget om film indtil jeg læste nogen af de første anmeldelser hvor man refererer til film og instruktører jeg aldrig nogen sinde har hørt om :0)

Derudover tror jeg der har været én af de personer som er døde på det sidste (r.i.p.) værende det instruktører eller fotografer, jeg kendte. Men hey, fedt at man kan lære lidt en gang imellem jo !!

#4 Skobbolop 21 år siden

:D

stemmer nu heller ikke her...kender også kun jaws 4...hmm..er det ikke den hvor ham med flveren synker og kommer op til sidst?

#5 azathoth 21 år siden

Come on... i må da ha set "On Deadly Ground"... i ved den med laskefede, perlehalskædesvingende, karatehuggende Steffen Segal!! ;)

#6 filmz-krejlen 21 år siden

hmm Steven Segal... nogen der har hørt Tvdanmarks beskrivelse af ham?!?! syntes ikke at han film er noget ved, men den måde de fremfører ham på... det er næsten for meget, man skulle tro han var en gud i deres øjne, men nå

jeg har ikke set nogen af de film, eller der var ikke rigtig nogen af den der har været bemærkelsesværdig, så derfor kender jeg måske ikke navnet, jeg valgte jaws 4, kun for at se denne poll, jeg syntes det var den der lød enormt ringe, er der nogen der har set Tremors 3?

Qoute:
Who has got a lighter?
Burt has one!!
How do you know i have a lighter?
Well youre Burt?
damn right i am
---------------------
Respect The UnknowN
Gravatar

#7 trekster 21 år siden

Jeg har ikke set 3'eren, men jeg har set 1'eren som egentlig er ret ok. :)

Earl: What kind of fuse is that?
Burt: Cannon fuse.
Earl: What the hell you use it for?
Burt: My cannon.
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#8 Skobbolop 21 år siden

jeg ser ikke steven seagal film...

måske kun for et få et billigt grin...

quote:

"tits to die for" - hahahaha...den bedste

#9 filmz-tomle 21 år siden

Findes der dårlige Michael Caine-film?
Gravatar

#10 filmz-Mou1985 21 år siden

ehmmm...ka godt være i ik kender nogle af de film der...men hvad fanden gør man hvis man ik engang ved hvem Michael Caine er? heheh

Skriv ny kommentar: